آیا افراد مسن باید به طور مرتب فشار خون خود را در خانه چک کنند؟

۹ بازديد
بیمار فشار خون


فشار خون بالا یا فشار خون بالا یک وضعیت سلامتی است که میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار می دهد.
در حالی که فشار خون بالا زمانی که فشار خون بیش از حد بالا می‌رود می‌تواند کشنده باشد، کنترل آن با استفاده از دستگاه فشار خون دیجیتال آسان است.
محققان بزرگسالان بین 50 تا 80 سال را مورد بررسی قرار دادند و از آنها سوالاتی در مورد مسائل مختلف سلامتی از جمله فشار خون بالا پرسیدند.
محققانی که این نظرسنجی را بررسی کردند، پس از دریافت این موضوع که کمتر از نیمی از افرادی که باید فشار خون خود را به تنهایی کنترل کنند، واقعاً این کار را انجام می دهند، نگران شدند.
با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده از نظرسنجی ملی دانشگاه در مورد پیری سالم، محققان دریافتند که علاوه بر این که کمتر از نیمی از این افراد مسن فشار خون خود را به طور مرتب چک می‌کنند، بسیاری از آنها نیز توسط ارائه‌دهندگان پزشکی دستور انجام این کار را ندارند.
 
فشار خون بالا چیست؟

فشار خون بالا راه دیگری برای گفتن اینکه فردی دارای فشار خون بالا است است و فشار خون بالا ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد.
 
زمانی که فردی از رژیم غذایی سرشار از نمک یا کلسترول استفاده می کند، این می تواند به فشار خون بالا کمک کند. همچنین، با توجه به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری منبع معتبر (CDC)، افراد مبتلا به بیماری هایی مانند دیابت و چاقی ممکن است فشار خون بالا داشته باشند.
 
پزشکان فشار خون را با فشارسنج یا کاف اندازه گیری می کنند. افراد می توانند از این ها در خانه برای اندازه گیری فشار خون خود نیز استفاده کنند.
 
انجمن قلب آمریکا خوانش فشار خون زیر را شرح می دهد:
 
محدوده سالم فشار خون عبارت است از خوانش سیستولیک (عدد بالا) کمتر از 120 میلی‌متر جیوه و قرائت دیاستولیک (عدد پایین) کمتر از 80 میلی‌متر جیوه.
فشار خون بالا عبارت است از 120-129 میلی متر جیوه و کمتر از 80 میلی متر جیوه.
مرحله 1 پرفشاری خون زمانی رخ می دهد که فشار خون فردی 130-139 میلی متر جیوه و 80-89 میلی متر جیوه باشد.
مرحله 2 پرفشاری خون زمانی رخ می دهد که فشار خون فردی به 140 میلی متر جیوه یا بالاتر و 90 میلی متر جیوه یا بالاتر می رسد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.