چه گیاهی مناسب محل کار هستند؟

۷ بازديد


خرید سانسوریا 
اگر احساس می کنید که نمای بیرونی خانه شما از نظر ظاهری فاقد چیزی است، راه حل واضح اضافه کردن یک باغ است! باغ ها زیبا هستند، ارزش ملک را بهبود می بخشند و خانه شما را عالی جلوه می دهند! باغبانی همچنین یک کاهش دهنده استرس عالی است. برای اینکه بدانید چه مراحل ساده ای برای ساختن یک باغ عالی در حیاط خود می توانید انجام دهید، ادامه دهید.
 
سنگریزه ها و سنگ های کوچک نشانگرهای گیاهی عالی را ایجاد می کنند. برای ردیابی گیاهان خود و در عین حال افزودن لمس زیبایی طبیعی به باغ خود، تعدادی سنگریزه و سنگ جمع آوری کنید. سنگ هایی با سطح نسبتا صاف پیدا کنید و از یک نشانگر دائمی یا کمی رنگ برای قرار دادن نام گیاهان خود روی آنها استفاده کنید. این یک راه حل بسیار زیباتر و طبیعی تر از برچسب های پلاستیکی سنتی است که بیشتر باغ ها را به هم ریخته است.
 
به دمای باغ خود توجه کنید. هنگامی که اوایل یا اواخر فصل است، این احتمال وجود دارد که گیاهان شما در معرض یخبندان قرار بگیرند. دمای یخ زدگی باعث می شود بسیاری از گیاهان بمیرند و برخی از گیاهان زنده در سطحی که در غیر این صورت می توانستند تولید نکنند.
 
هنگام کار در حیاط از دستان خود مطمئن شوید. کثیفی و مواد شیمیایی می توانند برای پوست شما بسیار خشن باشند. با این حال، راه حل این مشکل بسیار آسان است: دستکش های باغبانی. دستکش‌ها از پنبه‌های ارزان‌تر (که به راحتی پوشیده می‌شوند) تا چرم بادوام‌تر (که گران‌تر هستند) متغیر است. به اطراف مرکز تامین باغ محلی خود نگاه کنید تا یک جفت دستکش پیدا کنید که برای حفظ دستان خود احساس راحتی می کنید با آن کار کنید.
 
هنگامی که شروع به جمع آوری محصولات از باغ خود کردید، آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. بسیار خوشحال کننده است که به آنها هدیه ای بدهید که حاوی چیزی است که با دستان خود ساخته اید. دیدن عکس العمل های خوشحال کننده دریافت کنندگان نیز به شما انگیزه می دهد تا به کار سخت در باغ خود ادامه دهید.
 گیاهانی زیادی هستند که میتواند از آنها در محل کار خود نگهداری کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از گیاه سانسوریا در محل کار خود استفاده کنید. قیمت سانسوریا https://www.rezvangol.ir/product-category/plants/house-plants/censoria-plant نیز بسته به اندازه و سن آن متفاوت است. می توانید این گیاه را از فروشگاه گل و گیاه خریداری کنید.
گیاهان جدید را روزانه یا یک روز در میان آبیاری کنید. هنگامی که برای اولین بار گیاهان را در خاک جدید شروع می کنید، باید با احتیاط از آنها مراقبت کنید. گیاهان زمانی که در یک محیط جدید قرار می گیرند دچار شوک می شوند. اطمینان از داشتن آب کافی به آنها بهترین فرصت را برای رشد در باغ شما می دهد.
 
گرما سبزی‌ها را نرم می‌کند، بنابراین می‌توانید با بیرون کشیدن آنها از زمین یا قطع کردن درختان انگور وقتی هوا خیلی گرم است، به آنها آسیب زیادی وارد کنید. همچنین می‌توانید از سبزیجات و گیاهی که روی آن رشد می‌کنند محافظت کنید، به جای پیچاندن آن‌ها، آنها را جدا کنید.
 
برای داشتن بهترین باغ گل، گیاهانی را انتخاب کنید که در زمان های مختلف فصل رشد شکوفا می شوند. این امکان وجود دارد که انواع گیاهان و گل هایی را پیدا کنید که از ژانویه تا نوامبر بسته به محل زندگی شما شکوفا می شوند. با کاشت گیاهانی که در زمان های مختلف سال به اوج خود می رسند، می توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه رنگ و زندگی در حیاط شما وجود دارد.
 
باغ ارگانیک خود را با روان آب های طوفانی و آب باران جمع آوری شده آبیاری کنید. آب باران نسبت به آب لوله کشی خانگی برای گیاهان خالص تر و بهتر است، زیرا حاوی مواد شیمیایی مانند کلر یا فلوراید نیست. استفاده از آب باران همچنین به کاهش مصرف کلی آب شما کمک می کند. آب باران را حتی می توان در بشکه ها یا مخازن ذخیره کرد تا در دوره های خشک استفاده شود.
 
برای اینکه هنگام کار در باغ ارگانیک خود کارآمدتر باشید، ابزار خود را نزدیک داشته باشید. شلوارهایی با چند جیب بپوشید یا از جعبه ابزار یا سطل بزرگ استفاده کنید. اگر قیچی، بیل، ماله و دستکش خود را در دست داشته باشید، می توانید کارهای باغبانی خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.
 
اگر در باغبانی تازه کار هستید، با گیاهانی که در منطقه شما طبیعی هستند شروع کنید. رشد گیاهان طبیعی آسان تر خواهد بود. آنها در خاک طبیعی منطقه شما رشد می کنند و از شرایط آب و هوایی که شما نیز با آن روبرو هستید قدردانی می کنند. اطلاعات مربوط به گیاهان بومی را در خانه و مرکز باغ خود بخواهید.
 
به جای کشیدن علف های هرز، آنها را به غذای باغ خود تبدیل کنید. برخی از علف های هرز، مانند لامیوم یا علف های هرز، به سختی حذف می شوند. در عوض، با استفاده از یک بیل یا بیل تیز، زیر علف‌های هرز را ببرید و آنها را برگردانید و مطمئن شوید که همه برگ‌ها را دفن کنید. علف های هرز پوسیده می شوند و مانند کمپوست، خاک را تغذیه می کنند.
 
شستن محصولات ارگانیک خود را با یک سبد لباسشویی آسان کنید. همانطور که محصولات خود را انتخاب می کنید، آنها را در یک سبد لباس های پلاستیکی قرار دهید که به عنوان یک صافی عمل می کند. شلنگ را در بالای آن نگه دارید و آب می تواند به سرعت تمام کثیفی ها و سایر مواد را از میوه ها و سبزیجات خود بشویید.
 
ادامه دهید و درختان بیشتری بکارید. درختان برخی از بهترین انتخاب ها برای رشد در چشم انداز شما هستند. آنها هر پاییز سایه، حفظ رطوبت و غذا را برای کمپوست شما فراهم می کنند. درختان نیز بیشتر از هر گیاه دیگری که می توانید در حیاط خود قرار دهید، مقدار زیادی به ارزش ملک شما اضافه می کنند.
 
قیمت سانسوریا

اگر قصد دارید در باغبانی خود ارگانیک شوید، حتماً باغ خود را با حداقل 3 اینچ مواد ارگانیک مالچ کنید. این به حفظ آب، افزودن مواد مغذی و هوموس به خاک کمک می کند و علف های هرز را از بین می برد. همچنین ظاهر زیبایی به باغ شما می دهد.
 
کمی وقت بگذارید و باغ خود را بسازید. برنامه ریزی کنید که همه چیز چگونه باید باشد و می خواهید گیاهان خاصی را در کجا پرورش دهید. سعی کنید حیاط خود را محوطه سازی کنید. همچنین می تواند به بازگشت سرمایه اولیه شما کمک کند، و همچنین راهی عالی برای اطمینان از اینکه گیاهان شما مکان مناسبی برای رشد دارند، باشد.
 
خرگوش ها را از استفاده از باغ خود به عنوان یک تنقلات منع کنید. اگر به آنها فرصت دهید، خرگوش ها از مزیت باغ ارگانیک شما استفاده خواهند کرد. آنها تمایلی به تمایز قائل شدن بین غذاهای خاص ندارند و هر چیزی را که با آن مواجه می شوند می خورند. غذای خون، خاکستر چوب، تکه های فلفل تند، پودر چیلی یا پودر سیر که در اطراف گیاهان شما پاشیده می شود آنها را از بین می برد. همچنین می‌توانید فلفل سیاه را مستقیماً روی گیاه بپاشید که به خرگوش حالت عطسه می‌دهد.
 
هنگامی که باغ شما شروع به رشد کند، خانه شما بسیار کاملتر احساس می شود. همانطور که قبلا گفته شد، باغ ها زیبایی طبیعی و همچنین فضایی آرام را برای خانه شما فراهم می کنند. شما همچنین از جنبه کاهش استرس در عمل باغبانی بهره مند خواهید شد. از نکات این مقاله برای بهبود خانه و زندگی خود استفاده کنید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.