در زمان خرید منزل به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱۰ بازديد
 باغ گل رضوان
بهبود خانه راه خوبی برای بازگشت خانه به شکوه خرید آن است. انجام اصلاحات کوچک در یک ملک می تواند خانه را طوری جلوه دهد که گویی کاملاً نو است. نکات بهبود خانه در مقاله زیر به شما کمک می کند تا پروژه های بهبود خانه خود را شروع کنید.
 
پنکه های سقفی را برای گردش هوا در خانه خود نصب کنید. در تابستان می توان فن را تنظیم کرد تا خاموش شود و در زمستان می توان آن را تنظیم کرد تا هوا را به سمت بالا بکشد. این کار باعث افزایش کارایی آب و برق خانه شما می شود تا هزینه های گرمایشی و سرمایشی کمتری بپردازید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.
 
آیا می خواهید یک یا دو لایه رنگ را ذخیره کنید؟ هنگامی که چوب یا دیوار خشکی را که باید آستر کاری شود رنگ می کنید، ابتدا آستر را رنگ کنید تا با رنگ نهایی شما مطابقت داشته باشد. با رنگ آمیزی پرایمر، مقدار لایه های مورد نیاز برای رنگ آمیزی سطح را یک یا دو لایه کاهش می دهید.
 
به منظور صرفه جویی در هزینه های تهویه مطبوع در تابستان، نصب پنکه های سقفی را امتحان کنید. فن های سقفی هوا را در داخل اتاق به گردش در می آورند و آن را بدون نیاز به روشن کردن سیستم هوای مرکزی خنک می کنند. نصب آنها نسبتا آسان است و می توان آنها را به جای وسایل روشنایی خود نصب کرد.
 
اطمینان حاصل کنید که شما و پیمانکارتان در مورد بودجه خود برای پروژه یکسان هستید. در مورد مقدار پولی که باید خرج کنید با پیمانکار خود صادق باشید، اتاق تکان دادنی که در بودجه ایجاد کرده اید را پنهان نکنید. بسیاری از صاحبان خانه می ترسند که از آنها سوء استفاده شود، اما اگر صادق نباشید، ممکن است متوجه شوید که مصالح یا طرز کار ضعیفی دریافت کرده اید، زیرا پیمانکار تلاش می کرد هزینه ها را متناسب با بودجه شما کاهش دهد.
 
وقتی صحبت از بهبود خانه می شود، افزودنی های کوچک مانند نوارهای برق و محافظ برق می تواند بسیار مفید باشد. نوارهای برق به شما این امکان را می دهد که به راحتی گروه های الکترونیک را خاموش کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. اکثر محافظ های برق از وسایل الکترونیکی شما در برابر صاعقه و نوسانات برق محافظت می کنند.
 
بیرون از خانه شما نیز مکانی عالی برای یک پروژه بهبود خانه است. رنگ آمیزی راهروی شما جلوه زیبایی به جلوی محل سکونت شما می بخشد. همچنین، نگاه کنید تا ببینید آیا نیاز به پر کردن شکاف یا قیر کردن مجدد راهرو دارید. گاهی اوقات، جلوی خانه شما ممکن است در حین انجام اصلاحات فراموش شود، اما این پروژه ها واقعاً می توانند ارزش زیبایی شناختی ملک شما را افزایش دهند.
 
قبل از اینکه پروژه بعدی بهبود خانه خود را شروع کنید، برای ارزیابی وضعیت فعلی خانه خود وقت بگذارید. قدم زدن در محل اقامت و فهمیدن اینکه چه پروژه هایی ضروری هستند به شما کمک می کند زمان خود را برنامه ریزی کنید و به شما امکان می دهد در کار خود کارآمدتر باشید. هر پروژه ای که فورا ضروری نیست را می توان برای تاریخ بعدی ذخیره کرد.
 
اطمینان حاصل کنید که کدهای ساختمان محلی خود را بررسی کرده و مجوزهای مناسب را قبل از شروع هر پروژه بازسازی بزرگ دریافت کرده اید. قوانین و مجوزهای ساختمانی برای اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی یک پروژه ساختمانی خاص است. اگر پروژه ای از قوانین ساختمان پیروی نکند، این خطر وجود دارد که پروژه ممکن است ناامن باشد.
 
اگر کسی در ملک خود هیچ فضای سبزی ندارد، باید به شدت به اجرای آن برای بهبود خانه فکر کند. نه تنها کاربرد های متفاوتی برای خانه و اعضای آن خواهد داشت، بلکه برای منظره های آن نیز جذاب به نظر می رسد. ایجاد فضای سبز در منزل می تواند باعث شادابی برای اعضای خانواده شود. برای طراحی فضای سبز می توانید با باغ گل رضوان صحبت کنید. این مجموعه معتبر می تواند به شما در این کار کمک خوبی کند. 
 
یک راه عالی برای افزایش ارزش خانه، تمیز کردن دوغاب کاشی و سرامیک است. این کار فوراً کاشی های قدیمی را جدیدتر نشان می دهد که در نتیجه ارزش خانه شما را افزایش می دهد. این یک راه حل سریع است که می تواند به معنای چند دلار اضافی در دراز مدت باشد.
 
قبل از اینکه خودتان سقف پاپ کورن را بردارید، آن را از نظر آزبست آزمایش کنید. آزبست ماده ای فوق العاده مضر است و در حذف و دفع نیاز به مراقبت ویژه دارد، اما تنها در صورت اختلال ایجاد مشکل می کند. سقفی که حاوی آزبست است باید توسط متخصصان با تجهیزات ویژه برای این کار برداشته شود.
 
در اتاق هایی که بیشتر در آن هستید، چند پنکه سقفی قرار دهید تا کمی هوا حرکت کند. استفاده از فن ها به این معنی است که در زمستان مجبور نخواهید بود تا این حد به واحد AC یا کوره خود متکی باشید، زیرا می توانید از فن ها برای فشار دادن هوای گرم به سمت پایین نیز استفاده کنید. بسته به دما، می‌توانید اکثر فن‌ها را به سمت پایین دمیدن یا کشیدن هوا برای حداکثر راحتی تغییر دهید.
 
عایق کاری خانه شما چقدر پایدار است؟ شاید اتاق زیر شیروانی شما هرگز عایق بندی نشده است. عایق کاری با هزینه و کارایی انرژی ارتباط دارد. عایق کاری کامل خانه به طور قابل توجهی به ارزش خانه شما می افزاید و همچنین هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. بررسی عایق کاری را انجام دهید و مناطقی را که به طور کامل عایق بندی نشده اند بهبود دهید.
 
برای اینکه خانه خود را در برابر بادهای مزاحم ببندید و هوای گرم یا خنک خود را در داخل نگه دارید، برخی از عایق های فوم را برای خروجی ها و کلیدهای نور واقع در دیوارهای بیرونی، به ویژه آنهایی که در ضلع شمالی خانه خود قرار دارند، بردارید. این عایق های ارزان قیمت می توانند در هزینه های انرژی صرفه جویی کنند و نصب آنها بسیار ساده است.
 
 
طراحی فضای سبز
انتخاب موکت در مناطق پر رفت و آمد خانه پرهزینه خواهد بود و مانند سایر گزینه ها دوام نمی آورد. اصلا طولی نمی کشد که فرش خراب شود. تنها چیزی که لازم است این است که چند نفر گل و لای خود را در آن ردیابی کنند تا برای همیشه آن را خراب کنند. بنابراین، آن قسمت‌های موکت فرسوده می‌شوند و زودتر نیاز به تعویض دارند. در عوض، استفاده از کاشی یا مشمع کف اتاق را برای مناطق پر تردد در نظر بگیرید.
 
هنگام تعویض دیوارپوش خانه گزینه های زیادی وجود دارد. یکی از گزینه های گران قیمت گچ است. مطمئن شوید که آماده انجام سرمایه گذاری لازم برای نصب گچ هستید. انتخاب های زیادی در مورد دیوارپوش خانه شما وجود دارد، بنابراین هر گزینه را با دقت در نظر بگیرید.
 
در خاتمه، با انجام اصلاحات خانه، می توانید خانه خود را به همان شکلی که در اولین خرید به نظر می رسید، نشان دهید. تغییرات کوچک و تعمیرات بزرگ می تواند دنیای متفاوتی را برای هر خانه ای ایجاد کند. اگر نکات این مقاله در مورد بهسازی خانه را به خاطر دارید، می توانید خانه خود را مانند یک خانه ویترینی کاملا جدید جلوه دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.