چه گل هایی مناسب آپارتمان هستند؟

۹ بازديد


https://s2.uupload.ir/files/pexels-alyssa-polaris-1859622-683x1024_5hyy.jpg 
همانطور که برنامه ریزی برای رشد باغ ارگانیک خود سرگرم کننده به نظر می رسد، بسیار مهم است که قبل از انجام این کار تحقیقات خود را شروع کنید و تجهیزات خود را تهیه کنید. نکته دیگر این است که آب و هوای خود را در نظر بگیرید تا بدانید چه چیزی می تواند رشد کند و چه چیزی نمی تواند رشد کند. اصولا توصیه های معقولی که داشته باشید بهتر است. نکات زیر مطمئنا می تواند به شما کمک کند.
 
استفاده از ماشین خود را برای خشک کردن گیاهان خانگی خود در نظر بگیرید. به سادگی یک ورق روزنامه را روی صندلی عقب بگذارید و گیاهان خود را روی آن پخش کنید، سپس پنجره ها را جمع کنید. گیاهان شما در گرمای کم رطوبت ماشین شما به سرعت خشک می شوند و فضای داخلی ماشین شما رایحه ای تازه و گیاهی خواهد داشت.
 
در مورد انواع گیاهانی که می توانید در باغ خود پرورش دهید واقع بین باشید. اگر گیاه خاصی در گذشته شما را شکست داده است، دوباره آن را امتحان نکنید. برای گیاهان خاص باید نوع آب و هوا، خاک و نسبت آفتاب/سایه مناسبی داشته باشید. اگر آن را نداشته باشید، هیچ تلاشی باعث موفقیت آن گیاهان نمی شود. انتخاب واقع بینانه بازده شما را افزایش می دهد و در عین حال تلاش شما را کاهش می دهد.
 
اگر به دنبال محافظت از باغ خود در برابر آفات هستید، باید چند کفشدوزک در اطراف داشته باشید. کفشدوزک ها از باغ شما در برابر آفات مضر محافظت می کنند و به هیچ یک از گیاهان شما آسیب نمی رسانند. این یک رابطه کاملاً سودمند هم برای شما و هم برای کفشدوزک است.
 
حدود دو هفته تا یک ماه قبل از برنامه ریزی برای کاشت، کمپوست را روی خاک باغچه خود قرار دهید. این به کمپوست زمان کافی برای ادغام با خاک می دهد. زمان دادن به کمپوست برای تثبیت به این معنی است که pH خاک شما به اندازه کافی برای آزمایش ثابت خواهد بود و گیاهان شما هنگام کاشت آماده رشد خواهند بود.
 
استفاده از پارچه های کنترل علف های هرز را در باغ خود در نظر بگیرید. علف های هرز کار بسیار زیادی را برای هر باغبانی ایجاد می کنند. در حالی که پارچه جذاب ترین گزینه نیست، اما کار خود را انجام می دهد. اگر نوارهایی از مواد را در بین ردیف های باغ خود قرار دهید، اکثریت قریب به اتفاق علف های هرز را از بین می برد.
 
از جوراب شلواری مستعمل خود به دو روش مفید برای باغبانی استفاده کنید. پیچاندن و گره زدن تکه‌های صابون قدیمی در جوراب شلواری به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به صابون‌های باغبانی گران‌قیمت، زمین‌های سرسخت در خاک را از روی دست‌های خود پاک کنید. همچنین می‌توانید از جوراب شلواری برای جمع کردن کدوها و خربزه‌های خود در حین رشد استفاده کنید تا حمایت بیشتری از درخت انگور داشته باشید و آفتاب همچنان می‌تواند از جوراب بافی عبور کند.
 
باغ خود را در پایان فصل رشد تمیز کنید. اگر زمانی که فصل رشد به پایان رسیده است، باغ خود را تمیز کنید، ظاهر را بهتر می کند و در سال بعد کار کمتری برای شما ایجاد می کند. شاخه‌های مرده یا آسیب‌دیده درختان و درختچه‌ها را جدا کنید، علف‌های هرز را قبل از اینکه بذر بذر دهید، از بین ببرید و برگ‌ها را از چمن جدا کنید. گیاهان یکساله قدیمی را حذف کنید و در صورتی که معمولاً در زمستان از بین می روند، گیاهان چند ساله را روی زمین ببرید. هر ماده گیاهی که بیمار نباشد را می توان در توده کمپوست قرار داد.
 
هنگام بلند کردن وسایل سنگین در باغچه، محافظت از کمر بسیار مهم است. وقتی در حال بلند کردن چیزی در باغ هستید، همیشه باید با زانو بلند کنید. اگر چیزی بسیار سنگین است، باید از کسی کمک بخواهید آن را بلند کنید تا آسیبی به کمر یا زانوهایتان وارد نشود.
 
برای خرید لوازم باغبانی داخلی خود باید صبر کنید تا تابستان تمام شود. همه فروشگاه ها می خواهند فضایی را برای موجودی زمستانی خود باز کنند. این بدان معناست که شما باید بتوانید در مورد هر چیزی که برای راه اندازی و نگهداری باغ داخلی خود به آن نیاز دارید، معاملات عالی پیدا کنید. مهم است که وقتی قیمت ها پایین است، انبار کنید.
https://s2.uupload.ir/files/pexels-alyssa-polaris-1859622-683x1024_5hyy.jpg
 
از مقدار کود آلی که ممکن است نیاز به استفاده داشته باشید نگران نباشید. کودهای آلی حاوی درصد کمتری از مواد مغذی در واحد وزن نسبت به همتایان مصنوعی خود هستند. به همین دلیل، احتمالاً نیاز به کود آلی بیشتر از مقدار معمول برای کودهای مصنوعی خواهد بود.
 
اگر در باغ ارگانیک خود گیاهانی دارید که عاشق اسید هستند، مخصوصاً گیاهان گوجه فرنگی، تفاله قهوه مالچ عالی می کند. ساده است که تفاله های قهوه را در اطراف گیاهان خود پراکنده کنید و سپس بنشینید و اجازه دهید سطوح بالای نیتروژن به گیاهان اسید دوست شما کمک کند تا در تمام تابستان به ارتفاعات زیادی رشد کنند.
 
کمربند نجار یک سرمایه گذاری عالی برای هر باغبان ارگانیک است. این به این دلیل است که باغبانی ارگانیک شامل بسیاری از ابزارهای کوچک است که همگی اغلب استفاده می شوند مانند ماله، اسپری آب، هرس و دستکش. به جای چند بار رفت و آمد بین سوله و باغ، یک تسمه ابزار می تواند به شما کمک کند تا همه ابزارهای خود را همیشه حمل کنید.
 
هنگام آبیاری گیاهان خود آب و هوا و فصل را در نظر بگیرید. مقدار آب مورد نیاز شما بسته به آب و هوا و حتی عواملی مانند قسمت روز و نوع خاک متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، اگر در آب و هوای مرطوب و گرم زندگی می‌کنید، بهتر است از آبیاری برگ‌های گیاه خودداری کنید زیرا این امر باعث رشد قارچ در گیاهان شما می‌شود. در عوض، مطمئن شوید که سیستم ریشه آبیاری شده است.
 
اگر بخواهیم به سوال بهترین گل های آپارتمانی کدامند؟ پاسخ دهیم باید بگوییم که اگر فرد در نگهداری از گل و گیاه مبتدی هستید بهتر است گیاهی را تهیه کنید نگهداری از آن آسان باشد و بتوانید به راحتی از آن نگهداری کنید.
اگر قصد راه اندازی یک باغ ارگانیک را دارید، حتما به چند وبلاگ آنلاین بپیوندید. هزاران نفر هستند که تجربه زیادی در این زمینه دارند که می توانند نکاتی را که قبلاً استفاده کرده اند و می دانند مؤثر هستند با شما در میان بگذارند.
 بهترین گل های آپارتمانی کدامند؟
زمانی که گوجه فرنگی های خود را در باغ ارگانیک خود می کارید، همیشه باید مطمئن باشید که آنها را عمیقاً آبیاری می کنید، اما نباید آنها را به طور مکرر آبیاری کنید زیرا این امر می تواند به آنها آسیب برساند. باید سعی کنید هفته ای یک بار به آنها آبیاری کنید، به جز تابستان که باید هر پنج روز یکبار به آنها آبیاری کنید.
 
هنگام کاشت گوجه فرنگی در باغ ارگانیک خود، کمپوست را در اطراف ساقه اضافه کنید و برگ های بالایی را کوتاه کنید. این به گیاهان گوجه فرنگی شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن رشد کنند. شما باید به محض شروع رسیدن اولین میوه این کارها را انجام دهید.
 
برنامه ریزی برای باغ ارگانیک خود هیجان انگیز است. اکنون می توانید دانش تازه به دست آورده خود را به کار ببرید تا بتوانید گیاهان سالم تر و شادتر را شروع کنید که محصول زیادی برای شما و خانواده شما دارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.