چه گیاهی مناسب محل کار هستند؟

۶ بازديد


خرید سانسوریا 
اگر احساس می کنید که نمای بیرونی خانه شما از نظر ظاهری فاقد چیزی است، راه حل واضح اضافه کردن یک باغ است! باغ ها زیبا هستند، ارزش ملک را بهبود می بخشند و خانه شما را عالی جلوه می دهند! باغبانی همچنین یک کاهش دهنده استرس عالی است. برای اینکه بدانید چه مراحل ساده ای برای ساختن یک باغ عالی در حیاط خود می توانید انجام دهید، ادامه دهید.
 
سنگریزه ها و سنگ های کوچک نشانگرهای گیاهی عالی را ایجاد می کنند. برای ردیابی گیاهان خود و در عین حال افزودن لمس زیبایی طبیعی به باغ خود، تعدادی سنگریزه و سنگ جمع آوری کنید. سنگ هایی با سطح نسبتا صاف پیدا کنید و از یک نشانگر دائمی یا کمی رنگ برای قرار دادن نام گیاهان خود روی آنها استفاده کنید. این یک راه حل بسیار زیباتر و طبیعی تر از برچسب های پلاستیکی سنتی است که بیشتر باغ ها را به هم ریخته است.
 
به دمای باغ خود توجه کنید. هنگامی که اوایل یا اواخر فصل است، این احتمال وجود دارد که گیاهان شما در معرض یخبندان قرار بگیرند. دمای یخ زدگی باعث می شود بسیاری از گیاهان بمیرند و برخی از گیاهان زنده در سطحی که در غیر این صورت می توانستند تولید نکنند.
 
هنگام کار در حیاط از دستان خود مطمئن شوید. کثیفی و مواد شیمیایی می توانند برای پوست شما بسیار خشن باشند. با این حال، راه حل این مشکل بسیار آسان است: دستکش های باغبانی. دستکش‌ها از پنبه‌های ارزان‌تر (که به راحتی پوشیده می‌شوند) تا چرم بادوام‌تر (که گران‌تر هستند) متغیر است. به اطراف مرکز تامین باغ محلی خود نگاه کنید تا یک جفت دستکش پیدا کنید که برای حفظ دستان خود احساس راحتی می کنید با آن کار کنید.
 
هنگامی که شروع به جمع آوری محصولات از باغ خود کردید، آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. بسیار خوشحال کننده است که به آنها هدیه ای بدهید که حاوی چیزی است که با دستان خود ساخته اید. دیدن عکس العمل های خوشحال کننده دریافت کنندگان نیز به شما انگیزه می دهد تا به کار سخت در باغ خود ادامه دهید.
 گیاهانی زیادی هستند که میتواند از آنها در محل کار خود نگهداری کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از گیاه سانسوریا در محل کار خود استفاده کنید. قیمت سانسوریا https://www.rezvangol.ir/product-category/plants/house-plants/censoria-plant نیز بسته به اندازه و سن آن متفاوت است. می توانید این گیاه را از فروشگاه گل و گیاه خریداری کنید.
گیاهان جدید را روزانه یا یک روز در میان آبیاری کنید. هنگامی که برای اولین بار گیاهان را در خاک جدید شروع می کنید، باید با احتیاط از آنها مراقبت کنید. گیاهان زمانی که در یک محیط جدید قرار می گیرند دچار شوک می شوند. اطمینان از داشتن آب کافی به آنها بهترین فرصت را برای رشد در باغ شما می دهد.
 
گرما سبزی‌ها را نرم می‌کند، بنابراین می‌توانید با بیرون کشیدن آنها از زمین یا قطع کردن درختان انگور وقتی هوا خیلی گرم است، به آنها آسیب زیادی وارد کنید. همچنین می‌توانید از سبزیجات و گیاهی که روی آن رشد می‌کنند محافظت کنید، به جای پیچاندن آن‌ها، آنها را جدا کنید.
 
برای داشتن بهترین باغ گل، گیاهانی را انتخاب کنید که در زمان های مختلف فصل رشد شکوفا می شوند. این امکان وجود دارد که انواع گیاهان و گل هایی را پیدا کنید که از ژانویه تا نوامبر بسته به محل زندگی شما شکوفا می شوند. با کاشت گیاهانی که در زمان های مختلف سال به اوج خود می رسند، می توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه رنگ و زندگی در حیاط شما وجود دارد.
 
باغ ارگانیک خود را با روان آب های طوفانی و آب باران جمع آوری شده آبیاری کنید. آب باران نسبت به آب لوله کشی خانگی برای گیاهان خالص تر و بهتر است، زیرا حاوی مواد شیمیایی مانند کلر یا فلوراید نیست. استفاده از آب باران همچنین به کاهش مصرف کلی آب شما کمک می کند. آب باران را حتی می توان در بشکه ها یا مخازن ذخیره کرد تا در دوره های خشک استفاده شود.
 
برای اینکه هنگام کار در باغ ارگانیک خود کارآمدتر باشید، ابزار خود را نزدیک داشته باشید. شلوارهایی با چند جیب بپوشید یا از جعبه ابزار یا سطل بزرگ استفاده کنید. اگر قیچی، بیل، ماله و دستکش خود را در دست داشته باشید، می توانید کارهای باغبانی خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.
 
اگر در باغبانی تازه کار هستید، با گیاهانی که در منطقه شما طبیعی هستند شروع کنید. رشد گیاهان طبیعی آسان تر خواهد بود. آنها در خاک طبیعی منطقه شما رشد می کنند و از شرایط آب و هوایی که شما نیز با آن روبرو هستید قدردانی می کنند. اطلاعات مربوط به گیاهان بومی را در خانه و مرکز باغ خود بخواهید.
 
به جای کشیدن علف های هرز، آنها را به غذای باغ خود تبدیل کنید. برخی از علف های هرز، مانند لامیوم یا علف های هرز، به سختی حذف می شوند. در عوض، با استفاده از یک بیل یا بیل تیز، زیر علف‌های هرز را ببرید و آنها را برگردانید و مطمئن شوید که همه برگ‌ها را دفن کنید. علف های هرز پوسیده می شوند و مانند کمپوست، خاک را تغذیه می کنند.
 
شستن محصولات ارگانیک خود را با یک سبد لباسشویی آسان کنید. همانطور که محصولات خود را انتخاب می کنید، آنها را در یک سبد لباس های پلاستیکی قرار دهید که به عنوان یک صافی عمل می کند. شلنگ را در بالای آن نگه دارید و آب می تواند به سرعت تمام کثیفی ها و سایر مواد را از میوه ها و سبزیجات خود بشویید.
 
ادامه دهید و درختان بیشتری بکارید. درختان برخی از بهترین انتخاب ها برای رشد در چشم انداز شما هستند. آنها هر پاییز سایه، حفظ رطوبت و غذا را برای کمپوست شما فراهم می کنند. درختان نیز بیشتر از هر گیاه دیگری که می توانید در حیاط خود قرار دهید، مقدار زیادی به ارزش ملک شما اضافه می کنند.
 
قیمت سانسوریا

اگر قصد دارید در باغبانی خود ارگانیک شوید، حتماً باغ خود را با حداقل 3 اینچ مواد ارگانیک مالچ کنید. این به حفظ آب، افزودن مواد مغذی و هوموس به خاک کمک می کند و علف های هرز را از بین می برد. همچنین ظاهر زیبایی به باغ شما می دهد.
 
کمی وقت بگذارید و باغ خود را بسازید. برنامه ریزی کنید که همه چیز چگونه باید باشد و می خواهید گیاهان خاصی را در کجا پرورش دهید. سعی کنید حیاط خود را محوطه سازی کنید. همچنین می تواند به بازگشت سرمایه اولیه شما کمک کند، و همچنین راهی عالی برای اطمینان از اینکه گیاهان شما مکان مناسبی برای رشد دارند، باشد.
 
خرگوش ها را از استفاده از باغ خود به عنوان یک تنقلات منع کنید. اگر به آنها فرصت دهید، خرگوش ها از مزیت باغ ارگانیک شما استفاده خواهند کرد. آنها تمایلی به تمایز قائل شدن بین غذاهای خاص ندارند و هر چیزی را که با آن مواجه می شوند می خورند. غذای خون، خاکستر چوب، تکه های فلفل تند، پودر چیلی یا پودر سیر که در اطراف گیاهان شما پاشیده می شود آنها را از بین می برد. همچنین می‌توانید فلفل سیاه را مستقیماً روی گیاه بپاشید که به خرگوش حالت عطسه می‌دهد.
 
هنگامی که باغ شما شروع به رشد کند، خانه شما بسیار کاملتر احساس می شود. همانطور که قبلا گفته شد، باغ ها زیبایی طبیعی و همچنین فضایی آرام را برای خانه شما فراهم می کنند. شما همچنین از جنبه کاهش استرس در عمل باغبانی بهره مند خواهید شد. از نکات این مقاله برای بهبود خانه و زندگی خود استفاده کنید!

از کدام گیاه برای فنگ شویی استفاده کنیم؟

۷ بازديد


گیاهان مناسب برای فنگ شویی 
از آنجا که باغبانی قرن هاست که وجود داشته است، مردم راه های زیادی برای پرورش میوه ها و سبزیجات تازه و ارگانیک ابداع کرده اند که نیازی به استفاده از مواد شیمیایی خطرناک ندارند. اگر این چیزی است که ممکن است به آن علاقه داشته باشید، برای چند نکته مرتبط با ارگانیک به خواندن این مقاله ادامه دهید.
 
از گیاهان چند ساله زمینی در مناطق آفتابی استفاده کنید. گیاهان چند ساله پوشش زمینی را می توان به عنوان جایگزینی برای چمن در جایی که کمترین تردد پا وجود دارد، یا در مناطقی که نگهداری چمن دشوار است، مانند شیب، استفاده کرد. آنها همچنین در بین گیاهان چند ساله بزرگتر مفید هستند، زیرا به سرکوب علف های هرز کمک می کنند و خاک را مرطوب و خنک نگه می دارند. انتخاب های خوب برای گیاهان چند ساله پوشش زمینی آویشن خزنده، آجوگا، سدوم های مختلف، آلیسوم و آرمریا هستند.
 
در مورد انواع گیاهانی که می توانید در باغ خود پرورش دهید واقع بین باشید. اگر گیاه خاصی در گذشته شما را شکست داده است، دوباره آن را امتحان نکنید. برای گیاهان خاص باید نوع آب و هوا، خاک و نسبت آفتاب/سایه مناسبی داشته باشید. اگر آن را نداشته باشید، هیچ تلاشی باعث موفقیت آن گیاهان نمی شود. انتخاب واقع بینانه بازده شما را افزایش می دهد و در عین حال تلاش شما را کاهش می دهد.
 
از گلدان های سفالی قدیمی یک دستگاه ریسمان دستی درست کنید. برای اینکه همیشه ریسمان باغبانی آماده استفاده باشد، یک گلدان سفالی قدیمی بردارید و آن را در باغچه خود جایی که می خواهید ریسمان ریسمان شما باشد قرار دهید. سپس توپ ریسمان خود را در آن قرار دهید و گلدان سفالی دوم را وارونه کنید. ریسمان را از سوراخ زهکش گلدان وارونه عبور دهید و آن را روی گلدان زیرین قرار دهید. شما اکنون یک تلگراف دستی دارید!

گیاهان مناسب برای فنگ شویی https://www.rezvangol.ir/%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/

زیاد هستند که می تواند از آنها در منزل استفاده کنید. گیاهان مانند لی لی، گیاه یشم از جمله گیاهان مناسب برای فشنگ شویی هستند.
 
از آب ماکارونی باقی مانده خود در باغ خود استفاده کنید! گیاهان طرفداران بزرگ نشاسته هستند و با آبی که حاوی سطوح بالاتری از نشاسته است، رشد می کنند، مانند آبی که پس از جوشاندن ماکارونی یا سیب زمینی باقی می ماند. با این حال، مطمئن شوید که قبل از آبیاری گیاهان خود، اجازه دهید آب بماند تا به دمای اتاق برسد!
 
حال و هوای خاصی را برای باغ خود ایجاد کنید. درست مانند طراحی داخلی، یکی از هیجان انگیزترین جنبه های طراحی باغ، استفاده از رنگ برای ایجاد حال و هوا یا احساس است. از رنگ های آبی ملایم و بنفش برای داشتن فضایی خنک و آرام، از زرد برای شادابی و از قرمز و نارنجی برای ایجاد هیجان استفاده کنید. اگر هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ ها ناراحت هستید، گیاهانی را با شاخ و برگ خاکستری-سبز یا نقره ای انتخاب کنید تا با گل های خود ترکیب کنید. آنها به عنوان یک بافر بین رنگ های ناسازگار عمل می کنند و طرح های رنگی مختلف را به هم مرتبط می کنند.
 
درست قبل از زمان برداشت، نوارهایی از بادکنک های مایلار را به شاخه های درختان میوه خود ببندید. این تسمه های براق و براق پرندگان و پستانداران کوچک را می ترساند و از میوه شما محافظت می کند. فقط مطمئن شوید که آنها را بعد از برداشت محصول بردارید زیرا در صورت شل شدن آنها ممکن است حیوانات آنها را بخورند و بیمار شوند.
 
در صورت امکان از کنترل طبیعی آفات استفاده کنید. گل همیشه بهار یا پیاز را در اطراف سبزیجات دیگر بکارید تا راب ها را از آنها دور کنید. حشرات را با مالچ حاوی خاکستر چوب از درختچه ها و نهال های درخت دور نگه دارید. مواد و گیاهان طبیعی می توانند به اندازه آفت کش های شیمیایی در دور نگه داشتن بازدیدکنندگان ناخواسته از باغ شما موثر باشند!
 
برای سبزتر نشان دادن گیاه کسل کننده، سرهای کبریت را در نزدیکی پایه گیاه دفن کنید. دلیل اصلی کدر یا کم رنگ به نظر رسیدن گیاه کمبود گوگرد است. قرار دادن کله های کبریت در خاک اطراف گیاه باعث می شود خاک گوگرد را جذب کند و آن را به گیاه برگرداند.
 
برای ایجاد خاک غنی از مواد مغذی برای باغ خود، قسمت های استفاده نشده ماهی را جمع آوری کرده و در خاک دفن کنید. قبل از کاشت ماهی تا جایی که می توانید قسمت های ماهی را دست نخورده در خاک بگذارید. برای بهترین نتیجه، حتما قسمت های ماهی را حداقل 8 اینچ در زمین دفن کنید.
 
یک پیش نیاز مهم برای داشتن یک باغ موفق، آماده کردن خاک برای کاشت بذر یا نهال شماست. خاک ضعیف باعث رشد گیاهان فقیر می شود. یکی از راه‌های بدست آوردن خاک غنی، خرید یا ساخت کمپوست ارگانیک و مخلوط کردن آن با خاکی است که قصد کاشت باغ را دارید. همچنین می توانید کود دامی را به خاک اضافه کنید تا حاصلخیزتر شود. عاقلانه است که از استفاده از کودهای شیمیایی خودداری کنید، زیرا آنها می توانند محصولات شما را بسوزانند و همچنین برای سلامتی شما مضر هستند.
 
با اضافه کردن نورپردازی در فضای باز، یک باغ شبانه ایجاد کنید. در تمام ساعات روز باید از یک باغ لذت برد. به راحتی می توان حیاط خود را با روشنایی که با خورشیدی یا برقی کار می کند، روشن کرد. چندین تولیدکننده چراغ‌هایی را با طرح‌های مختلف برای استفاده در فضای باز می‌سازند که با قیمت‌های مختلفی متناسب با همه بودجه‌ها هستند.
 
با افزودن آب نما، باغ ذن ایجاد کنید. آب نماها در همه اندازه ها و طرح ها وجود دارند. می توان آب نما بسیار کوچکی داشت که برای پاسیو یا حوض بسیار بزرگ مناسب باشد. تولیدکنندگان متعددی کیت‌هایی را می‌سازند که می‌توانند در عرض چند ساعت نصب شوند.
 
گیاهان مناسب برای فنگ شویی

برای جلوگیری از درد زانو در هنگام باغبانی باید از زانوبند استفاده کنید. زانو بند معمولاً یک تخته فوم است که به زانوهای شما اجازه می دهد به جای روی زمین، روی پد قرار بگیرند. متوجه خواهید شد که بیشتر زانوبندهایی که در فروشگاه ها فروخته می شوند کمتر از 10 دلار هستند و می توان آنها را در هر جایی که لوازم باغبانی فروخته می شود خریداری کرد.
 
از یک سبد لباسشویی برای کمک به جمع آوری محصولات از باغ خود استفاده کنید. این نوع سبد می‌تواند به عنوان یک آبکش بزرگ برای میوه‌ها و سبزیجاتی که انتخاب می‌کنید، باشد. فقط محصول را درست در سبد بشویید. آب از طریق سوراخ ها تخلیه می شود.
 
هنگام کاشت بذر، باید آنها را سه برابر عمق واقعی آنها دفن کنید. توجه داشته باشید که برخی از دانه ها نباید پوشانده شوند، زیرا به نور خورشید نیاز دارند. از جمله بذرهایی که با این تعریف مطابقت دارند می‌توان به آگراتوم و گل اطلسی اشاره کرد. با انواع مختلف دانه ها، مهم است که بسته بندی دانه ها را بررسی کنید یا از منابع دیگر مانند اینترنت استفاده کنید تا بفهمید کدام دانه ها نیاز به قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دارند.
 
برای باغبانان ارگانیک درک اینکه چرا همه سعی نمی کنند محصولات خود را بدون استفاده از مواد خطرناک رشد دهند، دشوار است. قرار دادن سود بر سلامت هرگز یک حرکت هوشمندانه نیست. اما تا زمانی که از نکات ارائه شده در متن بالا استفاده می کنید، می توانید مطمئن شوید که با رشد ارگانیک همیشه بر سلامت تمرکز می کنید.

چه گل هایی مناسب آپارتمان هستند؟

۹ بازديد


https://s2.uupload.ir/files/pexels-alyssa-polaris-1859622-683x1024_5hyy.jpg 
همانطور که برنامه ریزی برای رشد باغ ارگانیک خود سرگرم کننده به نظر می رسد، بسیار مهم است که قبل از انجام این کار تحقیقات خود را شروع کنید و تجهیزات خود را تهیه کنید. نکته دیگر این است که آب و هوای خود را در نظر بگیرید تا بدانید چه چیزی می تواند رشد کند و چه چیزی نمی تواند رشد کند. اصولا توصیه های معقولی که داشته باشید بهتر است. نکات زیر مطمئنا می تواند به شما کمک کند.
 
استفاده از ماشین خود را برای خشک کردن گیاهان خانگی خود در نظر بگیرید. به سادگی یک ورق روزنامه را روی صندلی عقب بگذارید و گیاهان خود را روی آن پخش کنید، سپس پنجره ها را جمع کنید. گیاهان شما در گرمای کم رطوبت ماشین شما به سرعت خشک می شوند و فضای داخلی ماشین شما رایحه ای تازه و گیاهی خواهد داشت.
 
در مورد انواع گیاهانی که می توانید در باغ خود پرورش دهید واقع بین باشید. اگر گیاه خاصی در گذشته شما را شکست داده است، دوباره آن را امتحان نکنید. برای گیاهان خاص باید نوع آب و هوا، خاک و نسبت آفتاب/سایه مناسبی داشته باشید. اگر آن را نداشته باشید، هیچ تلاشی باعث موفقیت آن گیاهان نمی شود. انتخاب واقع بینانه بازده شما را افزایش می دهد و در عین حال تلاش شما را کاهش می دهد.
 
اگر به دنبال محافظت از باغ خود در برابر آفات هستید، باید چند کفشدوزک در اطراف داشته باشید. کفشدوزک ها از باغ شما در برابر آفات مضر محافظت می کنند و به هیچ یک از گیاهان شما آسیب نمی رسانند. این یک رابطه کاملاً سودمند هم برای شما و هم برای کفشدوزک است.
 
حدود دو هفته تا یک ماه قبل از برنامه ریزی برای کاشت، کمپوست را روی خاک باغچه خود قرار دهید. این به کمپوست زمان کافی برای ادغام با خاک می دهد. زمان دادن به کمپوست برای تثبیت به این معنی است که pH خاک شما به اندازه کافی برای آزمایش ثابت خواهد بود و گیاهان شما هنگام کاشت آماده رشد خواهند بود.
 
استفاده از پارچه های کنترل علف های هرز را در باغ خود در نظر بگیرید. علف های هرز کار بسیار زیادی را برای هر باغبانی ایجاد می کنند. در حالی که پارچه جذاب ترین گزینه نیست، اما کار خود را انجام می دهد. اگر نوارهایی از مواد را در بین ردیف های باغ خود قرار دهید، اکثریت قریب به اتفاق علف های هرز را از بین می برد.
 
از جوراب شلواری مستعمل خود به دو روش مفید برای باغبانی استفاده کنید. پیچاندن و گره زدن تکه‌های صابون قدیمی در جوراب شلواری به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به صابون‌های باغبانی گران‌قیمت، زمین‌های سرسخت در خاک را از روی دست‌های خود پاک کنید. همچنین می‌توانید از جوراب شلواری برای جمع کردن کدوها و خربزه‌های خود در حین رشد استفاده کنید تا حمایت بیشتری از درخت انگور داشته باشید و آفتاب همچنان می‌تواند از جوراب بافی عبور کند.
 
باغ خود را در پایان فصل رشد تمیز کنید. اگر زمانی که فصل رشد به پایان رسیده است، باغ خود را تمیز کنید، ظاهر را بهتر می کند و در سال بعد کار کمتری برای شما ایجاد می کند. شاخه‌های مرده یا آسیب‌دیده درختان و درختچه‌ها را جدا کنید، علف‌های هرز را قبل از اینکه بذر بذر دهید، از بین ببرید و برگ‌ها را از چمن جدا کنید. گیاهان یکساله قدیمی را حذف کنید و در صورتی که معمولاً در زمستان از بین می روند، گیاهان چند ساله را روی زمین ببرید. هر ماده گیاهی که بیمار نباشد را می توان در توده کمپوست قرار داد.
 
هنگام بلند کردن وسایل سنگین در باغچه، محافظت از کمر بسیار مهم است. وقتی در حال بلند کردن چیزی در باغ هستید، همیشه باید با زانو بلند کنید. اگر چیزی بسیار سنگین است، باید از کسی کمک بخواهید آن را بلند کنید تا آسیبی به کمر یا زانوهایتان وارد نشود.
 
برای خرید لوازم باغبانی داخلی خود باید صبر کنید تا تابستان تمام شود. همه فروشگاه ها می خواهند فضایی را برای موجودی زمستانی خود باز کنند. این بدان معناست که شما باید بتوانید در مورد هر چیزی که برای راه اندازی و نگهداری باغ داخلی خود به آن نیاز دارید، معاملات عالی پیدا کنید. مهم است که وقتی قیمت ها پایین است، انبار کنید.
https://s2.uupload.ir/files/pexels-alyssa-polaris-1859622-683x1024_5hyy.jpg
 
از مقدار کود آلی که ممکن است نیاز به استفاده داشته باشید نگران نباشید. کودهای آلی حاوی درصد کمتری از مواد مغذی در واحد وزن نسبت به همتایان مصنوعی خود هستند. به همین دلیل، احتمالاً نیاز به کود آلی بیشتر از مقدار معمول برای کودهای مصنوعی خواهد بود.
 
اگر در باغ ارگانیک خود گیاهانی دارید که عاشق اسید هستند، مخصوصاً گیاهان گوجه فرنگی، تفاله قهوه مالچ عالی می کند. ساده است که تفاله های قهوه را در اطراف گیاهان خود پراکنده کنید و سپس بنشینید و اجازه دهید سطوح بالای نیتروژن به گیاهان اسید دوست شما کمک کند تا در تمام تابستان به ارتفاعات زیادی رشد کنند.
 
کمربند نجار یک سرمایه گذاری عالی برای هر باغبان ارگانیک است. این به این دلیل است که باغبانی ارگانیک شامل بسیاری از ابزارهای کوچک است که همگی اغلب استفاده می شوند مانند ماله، اسپری آب، هرس و دستکش. به جای چند بار رفت و آمد بین سوله و باغ، یک تسمه ابزار می تواند به شما کمک کند تا همه ابزارهای خود را همیشه حمل کنید.
 
هنگام آبیاری گیاهان خود آب و هوا و فصل را در نظر بگیرید. مقدار آب مورد نیاز شما بسته به آب و هوا و حتی عواملی مانند قسمت روز و نوع خاک متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، اگر در آب و هوای مرطوب و گرم زندگی می‌کنید، بهتر است از آبیاری برگ‌های گیاه خودداری کنید زیرا این امر باعث رشد قارچ در گیاهان شما می‌شود. در عوض، مطمئن شوید که سیستم ریشه آبیاری شده است.
 
اگر بخواهیم به سوال بهترین گل های آپارتمانی کدامند؟ پاسخ دهیم باید بگوییم که اگر فرد در نگهداری از گل و گیاه مبتدی هستید بهتر است گیاهی را تهیه کنید نگهداری از آن آسان باشد و بتوانید به راحتی از آن نگهداری کنید.
اگر قصد راه اندازی یک باغ ارگانیک را دارید، حتما به چند وبلاگ آنلاین بپیوندید. هزاران نفر هستند که تجربه زیادی در این زمینه دارند که می توانند نکاتی را که قبلاً استفاده کرده اند و می دانند مؤثر هستند با شما در میان بگذارند.
 بهترین گل های آپارتمانی کدامند؟
زمانی که گوجه فرنگی های خود را در باغ ارگانیک خود می کارید، همیشه باید مطمئن باشید که آنها را عمیقاً آبیاری می کنید، اما نباید آنها را به طور مکرر آبیاری کنید زیرا این امر می تواند به آنها آسیب برساند. باید سعی کنید هفته ای یک بار به آنها آبیاری کنید، به جز تابستان که باید هر پنج روز یکبار به آنها آبیاری کنید.
 
هنگام کاشت گوجه فرنگی در باغ ارگانیک خود، کمپوست را در اطراف ساقه اضافه کنید و برگ های بالایی را کوتاه کنید. این به گیاهان گوجه فرنگی شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن رشد کنند. شما باید به محض شروع رسیدن اولین میوه این کارها را انجام دهید.
 
برنامه ریزی برای باغ ارگانیک خود هیجان انگیز است. اکنون می توانید دانش تازه به دست آورده خود را به کار ببرید تا بتوانید گیاهان سالم تر و شادتر را شروع کنید که محصول زیادی برای شما و خانواده شما دارند.