از کدام گیاه برای فنگ شویی استفاده کنیم؟

۸ بازديد


گیاهان مناسب برای فنگ شویی 
از آنجا که باغبانی قرن هاست که وجود داشته است، مردم راه های زیادی برای پرورش میوه ها و سبزیجات تازه و ارگانیک ابداع کرده اند که نیازی به استفاده از مواد شیمیایی خطرناک ندارند. اگر این چیزی است که ممکن است به آن علاقه داشته باشید، برای چند نکته مرتبط با ارگانیک به خواندن این مقاله ادامه دهید.
 
از گیاهان چند ساله زمینی در مناطق آفتابی استفاده کنید. گیاهان چند ساله پوشش زمینی را می توان به عنوان جایگزینی برای چمن در جایی که کمترین تردد پا وجود دارد، یا در مناطقی که نگهداری چمن دشوار است، مانند شیب، استفاده کرد. آنها همچنین در بین گیاهان چند ساله بزرگتر مفید هستند، زیرا به سرکوب علف های هرز کمک می کنند و خاک را مرطوب و خنک نگه می دارند. انتخاب های خوب برای گیاهان چند ساله پوشش زمینی آویشن خزنده، آجوگا، سدوم های مختلف، آلیسوم و آرمریا هستند.
 
در مورد انواع گیاهانی که می توانید در باغ خود پرورش دهید واقع بین باشید. اگر گیاه خاصی در گذشته شما را شکست داده است، دوباره آن را امتحان نکنید. برای گیاهان خاص باید نوع آب و هوا، خاک و نسبت آفتاب/سایه مناسبی داشته باشید. اگر آن را نداشته باشید، هیچ تلاشی باعث موفقیت آن گیاهان نمی شود. انتخاب واقع بینانه بازده شما را افزایش می دهد و در عین حال تلاش شما را کاهش می دهد.
 
از گلدان های سفالی قدیمی یک دستگاه ریسمان دستی درست کنید. برای اینکه همیشه ریسمان باغبانی آماده استفاده باشد، یک گلدان سفالی قدیمی بردارید و آن را در باغچه خود جایی که می خواهید ریسمان ریسمان شما باشد قرار دهید. سپس توپ ریسمان خود را در آن قرار دهید و گلدان سفالی دوم را وارونه کنید. ریسمان را از سوراخ زهکش گلدان وارونه عبور دهید و آن را روی گلدان زیرین قرار دهید. شما اکنون یک تلگراف دستی دارید!

گیاهان مناسب برای فنگ شویی https://www.rezvangol.ir/%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/

زیاد هستند که می تواند از آنها در منزل استفاده کنید. گیاهان مانند لی لی، گیاه یشم از جمله گیاهان مناسب برای فشنگ شویی هستند.
 
از آب ماکارونی باقی مانده خود در باغ خود استفاده کنید! گیاهان طرفداران بزرگ نشاسته هستند و با آبی که حاوی سطوح بالاتری از نشاسته است، رشد می کنند، مانند آبی که پس از جوشاندن ماکارونی یا سیب زمینی باقی می ماند. با این حال، مطمئن شوید که قبل از آبیاری گیاهان خود، اجازه دهید آب بماند تا به دمای اتاق برسد!
 
حال و هوای خاصی را برای باغ خود ایجاد کنید. درست مانند طراحی داخلی، یکی از هیجان انگیزترین جنبه های طراحی باغ، استفاده از رنگ برای ایجاد حال و هوا یا احساس است. از رنگ های آبی ملایم و بنفش برای داشتن فضایی خنک و آرام، از زرد برای شادابی و از قرمز و نارنجی برای ایجاد هیجان استفاده کنید. اگر هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ ها ناراحت هستید، گیاهانی را با شاخ و برگ خاکستری-سبز یا نقره ای انتخاب کنید تا با گل های خود ترکیب کنید. آنها به عنوان یک بافر بین رنگ های ناسازگار عمل می کنند و طرح های رنگی مختلف را به هم مرتبط می کنند.
 
درست قبل از زمان برداشت، نوارهایی از بادکنک های مایلار را به شاخه های درختان میوه خود ببندید. این تسمه های براق و براق پرندگان و پستانداران کوچک را می ترساند و از میوه شما محافظت می کند. فقط مطمئن شوید که آنها را بعد از برداشت محصول بردارید زیرا در صورت شل شدن آنها ممکن است حیوانات آنها را بخورند و بیمار شوند.
 
در صورت امکان از کنترل طبیعی آفات استفاده کنید. گل همیشه بهار یا پیاز را در اطراف سبزیجات دیگر بکارید تا راب ها را از آنها دور کنید. حشرات را با مالچ حاوی خاکستر چوب از درختچه ها و نهال های درخت دور نگه دارید. مواد و گیاهان طبیعی می توانند به اندازه آفت کش های شیمیایی در دور نگه داشتن بازدیدکنندگان ناخواسته از باغ شما موثر باشند!
 
برای سبزتر نشان دادن گیاه کسل کننده، سرهای کبریت را در نزدیکی پایه گیاه دفن کنید. دلیل اصلی کدر یا کم رنگ به نظر رسیدن گیاه کمبود گوگرد است. قرار دادن کله های کبریت در خاک اطراف گیاه باعث می شود خاک گوگرد را جذب کند و آن را به گیاه برگرداند.
 
برای ایجاد خاک غنی از مواد مغذی برای باغ خود، قسمت های استفاده نشده ماهی را جمع آوری کرده و در خاک دفن کنید. قبل از کاشت ماهی تا جایی که می توانید قسمت های ماهی را دست نخورده در خاک بگذارید. برای بهترین نتیجه، حتما قسمت های ماهی را حداقل 8 اینچ در زمین دفن کنید.
 
یک پیش نیاز مهم برای داشتن یک باغ موفق، آماده کردن خاک برای کاشت بذر یا نهال شماست. خاک ضعیف باعث رشد گیاهان فقیر می شود. یکی از راه‌های بدست آوردن خاک غنی، خرید یا ساخت کمپوست ارگانیک و مخلوط کردن آن با خاکی است که قصد کاشت باغ را دارید. همچنین می توانید کود دامی را به خاک اضافه کنید تا حاصلخیزتر شود. عاقلانه است که از استفاده از کودهای شیمیایی خودداری کنید، زیرا آنها می توانند محصولات شما را بسوزانند و همچنین برای سلامتی شما مضر هستند.
 
با اضافه کردن نورپردازی در فضای باز، یک باغ شبانه ایجاد کنید. در تمام ساعات روز باید از یک باغ لذت برد. به راحتی می توان حیاط خود را با روشنایی که با خورشیدی یا برقی کار می کند، روشن کرد. چندین تولیدکننده چراغ‌هایی را با طرح‌های مختلف برای استفاده در فضای باز می‌سازند که با قیمت‌های مختلفی متناسب با همه بودجه‌ها هستند.
 
با افزودن آب نما، باغ ذن ایجاد کنید. آب نماها در همه اندازه ها و طرح ها وجود دارند. می توان آب نما بسیار کوچکی داشت که برای پاسیو یا حوض بسیار بزرگ مناسب باشد. تولیدکنندگان متعددی کیت‌هایی را می‌سازند که می‌توانند در عرض چند ساعت نصب شوند.
 
گیاهان مناسب برای فنگ شویی

برای جلوگیری از درد زانو در هنگام باغبانی باید از زانوبند استفاده کنید. زانو بند معمولاً یک تخته فوم است که به زانوهای شما اجازه می دهد به جای روی زمین، روی پد قرار بگیرند. متوجه خواهید شد که بیشتر زانوبندهایی که در فروشگاه ها فروخته می شوند کمتر از 10 دلار هستند و می توان آنها را در هر جایی که لوازم باغبانی فروخته می شود خریداری کرد.
 
از یک سبد لباسشویی برای کمک به جمع آوری محصولات از باغ خود استفاده کنید. این نوع سبد می‌تواند به عنوان یک آبکش بزرگ برای میوه‌ها و سبزیجاتی که انتخاب می‌کنید، باشد. فقط محصول را درست در سبد بشویید. آب از طریق سوراخ ها تخلیه می شود.
 
هنگام کاشت بذر، باید آنها را سه برابر عمق واقعی آنها دفن کنید. توجه داشته باشید که برخی از دانه ها نباید پوشانده شوند، زیرا به نور خورشید نیاز دارند. از جمله بذرهایی که با این تعریف مطابقت دارند می‌توان به آگراتوم و گل اطلسی اشاره کرد. با انواع مختلف دانه ها، مهم است که بسته بندی دانه ها را بررسی کنید یا از منابع دیگر مانند اینترنت استفاده کنید تا بفهمید کدام دانه ها نیاز به قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دارند.
 
برای باغبانان ارگانیک درک اینکه چرا همه سعی نمی کنند محصولات خود را بدون استفاده از مواد خطرناک رشد دهند، دشوار است. قرار دادن سود بر سلامت هرگز یک حرکت هوشمندانه نیست. اما تا زمانی که از نکات ارائه شده در متن بالا استفاده می کنید، می توانید مطمئن شوید که با رشد ارگانیک همیشه بر سلامت تمرکز می کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.