از چه گیاهی در منزل خود نگهداری کنیم؟

۵ بازديد
قیمت سانسوریا

 
باغبانی به سرعت در حال رشد است، به عنوان یک فعالیت مورد علاقه در فضای باز برای همه. برخی از مردم فقط هیجان رشد چیزی را با دست خود دوست دارند و برخی دیگر از بودن در فضای باز لذت می برند. مهم نیست دلیل اینکه چرا باغبانی را دوست دارید، برای همه چیز شادی آور است. با این حال، لذت بخش ترین چیز، موفقیت در آن است. در اینجا چند نکته وجود دارد که شما را در مسیر باغ خود قرار می دهد.
 
از دوسالانه ها و سالانه ها برای زیباسازی تخت گل خود استفاده کنید. این گیاهان سریع رشد می کنند تخت گل ها را پر جنب و جوش می کنند و به شما اجازه می دهند ظاهر فصلی و سالانه را تغییر دهید. این نوع گل ها همچنین برای پر کردن شکاف بین بوته ها و گیاهان چند ساله در مناطق آفتابی عالی هستند. گزینه های جلب توجه مانند گل آفتابگردان و گل اطلسی وجود دارد.
 
هنگام تقسیم یا انتقال گیاه، مطمئن شوید که ریشه ها را خنک و مرطوب نگه دارید. ریشه ها شکننده ترین قسمت گیاه هستند و به شدت به نور و گرما حساس هستند. اگر قصد دارید گیاه را فوراً انتقال ندهید، یک کیسه پلاستیکی تیره روی ریشه ها قرار دهید.
 
توده های بزرگ گیاهان چند ساله را تقسیم کنید. برخی از گیاهان چند ساله در صورت بزرگ شدن توده، قدرت خود را از دست می دهند و گلدهی کمتری دارند. گیاهانی مانند گل بابونه شستا، زنبق ریشدار، فلوکس، گل داوودی و گل مخروط از تقسیم شدن هر سه سال یکبار سود می برند. بدون تقسیم، آنها متراکم می شوند و مرکز توده شروع به از بین رفتن می کند. به سادگی کل گیاه را بیرون بیاورید، توپ ریشه را دست نخورده نگه دارید و با استفاده از یک بیل آن را به قطعات تقسیم کنید. با این کار حداقل دو یا سه گیاه جدید خواهید داشت!
 
اگر می خواهید موتیف طبیعی خود را حفظ کنید، از سنگ ها به عنوان نشانگر گیاهی استفاده کنید. می توانید با نشانگر جادویی دائمی روی قسمت صاف سنگ ها بنویسید و اطراف گیاه خود را با آنها احاطه کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود بدون داشتن یک علامت سفید ناخوشایند نوع گیاهان خود را تشخیص دهید.
 
می توانید گیاهان را با قرار دادن آنها در ماشین خود خشک کنید. شما می توانید آنها را به طور منظم روی یک ورق روزنامه در یک لایه بچینید. سپس درها و پنجره ها را ببندید و بگذارید هوا خشک شود. گرمای داخل ماشین به سرعت گیاهان را خشک می کند. خود گیاهان عطر بسیار خوبی ایجاد خواهند کرد.
 
از یک سبد لباسشویی بهداشتی برای برداشت میوه و سبزیجات خود استفاده کنید. آنها قابل استفاده مجدد هستند و از قبل دارای سوراخ هایی هستند تا بتوانید خاک و زباله ها را از محصول خود بشویید. مانند یک صافی عمل می کند و جایگزین عملکرد سبدهای چوبی می شود. پس انداز کنید و در عین حال سبز بمانید.
 
برای خلاص شدن از شر کنه عنکبوتی قرمز، از تفاله های قهوه قدیمی استفاده کنید. خاک را بردارید و در یک بطری اسپری با آب مخلوط کنید. به گیاهان خود بروید و تمام مناطق آلوده را اسپری کنید. کافئین موجود در زمین به گیاهان شما کمک می کند تا با کنه عنکبوتی مبارزه کنند و برخلاف بسیاری از نوشیدنی های کافئین دار دیگر، هیچ چیزی در تفاله قهوه وجود ندارد که به گیاهان شما آسیب برساند.
 
هنگام کار در حیاط از دستان خود مطمئن شوید. کثیفی و مواد شیمیایی می توانند برای پوست شما بسیار خشن باشند. با این حال، راه حل این مشکل بسیار آسان است: دستکش های باغبانی. دستکش‌ها از پنبه‌های ارزان‌تر (که به راحتی پوشیده می‌شوند) تا چرم بادوام‌تر (که گران‌تر هستند) متغیر است. به اطراف مرکز تامین باغ محلی خود نگاه کنید تا یک جفت دستکش پیدا کنید که برای حفظ دستان خود احساس راحتی می کنید با آن کار کنید.
 
 می توانید از گیاه سانسوریا در منزل خود نگهداری کنید. قیمت سانسوریا زیاد نیست و می توانید با هزینه ای نسبتا پایین تعدادی از این گیاه خریداری کنید و در منزل خود نگهداری کنید.
یک پیش نیاز مهم برای داشتن یک باغ موفق، آماده کردن خاک برای کاشت بذر یا نهال شماست. خاک ضعیف باعث رشد گیاهان فقیر می شود. یکی از راه‌های بدست آوردن خاک غنی، خرید یا ساخت کمپوست ارگانیک و مخلوط کردن آن با خاکی است که قصد کاشت باغ را دارید. همچنین می توانید کود دامی را به خاک اضافه کنید تا حاصلخیزتر شود. عاقلانه است که از استفاده از کودهای شیمیایی خودداری کنید، زیرا آنها می توانند محصولات شما را بسوزانند و همچنین برای سلامتی شما مضر هستند.

 
حشرات برگ خوار را با فلفل چیلی دفع کنید. اگر شاخ و برگ گیاهان شما توسط حشرات گرسنه تخریب می شود، یک قاشق غذاخوری فلفل قرمز یا خردل داغ را به یک لیتر آب در یک بطری اسپری اضافه کنید. شاخ و برگ را به طور یکنواخت اسپری کنید، مطمئن شوید که سطح زیرین برگ ها نیز گرفته می شود. یک مزه از این اسپری تند، اشکالات را سر راه آنها می فرستد.
 
خاک خود را برای تجزیه و تحلیل خاک جمع آوری کنید تا مواد مغذی مورد نیاز خاک خود را ببینید. شما می توانید این آزمایش را در بخش کشاورزی دانشگاه محلی، معمولاً با پرداخت هزینه، انجام دهید. این هزینه معمولاً ارزش آن را دارد زیرا در این صورت خواهید دانست که خاک شما برای داشتن یک باغ موفق به چه مواد مغذی نیاز دارد.
 
هنگام باغبانی، به یاد داشته باشید که مراقب زانوهای خود باشید! این ایده خوبی نیست که زمان زیادی را در حالت ایستاده صرف کنید در حالی که از ناحیه کمر خم شده اید. به همین دلیل، اکثر مردم باغبانی را در حالی که روی زانو هستند انتخاب می کنند، که همین امر باعث می شود که به گیاهان نیز رسیدگی کنند. زانوبند یا تشک کوچکی تهیه کنید که اگر زمین خیلی سفت است می توانید روی آن زانو بزنید.

قیمت سانسوریا
 
پوشیدن دستکش باغبانی هنگام کار در باغ بسیار مهم است. دستکش های باغبانی از دست های شما در برابر بریدگی ها، خراش ها و حتی خراش های احتمالی محافظت می کند. مهم است که به یاد داشته باشید که ممکن است ندانید چه چیزی در زمین وجود دارد که می تواند برای دستان شما خطرناک باشد.
 
گیاهانی که در خانه شما رشد می کنند به دمای ثابت حداقل 65 درجه نیاز دارند. آنها برای رشد به این نوع دمای گرم نیاز دارند. اگر فکر می کنید گرم نگه داشتن محل سکونت خود در زمستان راحت نیست، یک لامپ حرارتی برای استفاده در گیاهان بخرید.
 
اشکالات مثبت را به باغ خود جذب کنید. حشرات مانند بانو در واقع شکارچیان طبیعی را برای گیاهان شما شکار می کنند. شته ها و کرم ها تنها برخی از موجودات بدی هستند که می توانند از باغ عبور کنند و برگ های گیاهان را بخورند. لیدی باگ ها شکارچیان طبیعی این گونه آفات هستند و با مصرف آفات به رشد یک باغ سالم خوب کمک می کنند.
 
بذرهای باغبانی کاشته شده اند و پس از مطالعه این مقاله، امیدواریم که احساس کنید آنها جوانه می زنند. باغبانی یک تجربه لذت بخش است، زمانی که گیاهان شما رشد می کنند، گل می دهند یا حتی وعده های غذایی را برای خانواده شما فراهم می کنند. به خواندن مقالات دیگری مانند این مقاله ادامه دهید تا بتوانید برای راه اندازی باغ خود آماده شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.