توصیه ها مفید برای کنترل دیابت

۸ بازديد

کدام میوه‌ ها کمترین و بیشترین میزان قند را دارند؟ 

رژیم غذایی مناسب و ورزش همیشه برای کنترل دیابت مهم است، اما اگر امیدوارید یک سبک زندگی عادی داشته باشید، باید روی چیزهای بیشتری تمرکز کنید. نکات مندرج در مقاله را بخوانید و ممکن است اطلاعات مفیدی در مورد نحوه کنترل دیابت پیدا کنید.

 

اولین چیزی که باید در هنگام تشخیص دیابت نوع دوم در نظر داشته باشید این است که این پایان دنیا نیست! تا زمانی که اقدامات لازم برای کنترل آن را انجام دهید، با این شرایط می توانید زندگی طولانی و سالمی داشته باشید.

 

کودکان دیابتی در هر گوشه و کناری وسوسه خواهند شد، بنابراین به شما به عنوان والدین آنها بستگی دارد که به آنها چیز دیگری بدهید تا روی آن تمرکز کنند. به عنوان مثال، بچه‌های مدرسه به دخترم آب‌نبات تعارف می‌کردند، بنابراین برای آب نبات‌هایی که به خانه می‌آورد به او پول می‌دادیم. سپس می‌توانست از این پول برای خرید یک اسباب‌بازی یا لباسی که می‌خواست استفاده کند.

 
مصرف میوه و سبزیجات بسیار مهم است. البته پیش از این افراد دیابتی باید بدانند که کدام میوه‌ ها کمترین و بیشترین میزان قند را دارند؟ و سپس به خوردن میوه ها بپردازند. 

بیماران دیابتی باید به طور منظم به پزشک خود مراجعه کنند تا قند خون، وزن و داروهای خود را کنترل کنند. پزشک شما ممکن است درمان جدیدی را بداند که می تواند برای شما مفید باشد، یا چیزی در خون شما ببیند که نشان دهنده وجود مشکل است. اگر پزشکتان وزن خود را انجام دهد، به شما اندازه گیری دقیقی از میزان کنترل وزن خود می دهد.

 

بیماران دیابتی باید میزان مصرف آب خود را بالا نگه دارند، بنابراین برای صرفه جویی در هزینه در مرکز خرید، یک بطری با خود داشته باشید. در بیشتر ساختمان ها فواره های آب پیدا خواهید کرد، پس از آن استفاده کنید و آب را پر کنید. شما می توانید بطری های تاشو را در بسیاری از فروشگاه ها پیدا کنید که به معنای واقعی کلمه جمع می شوند، بنابراین می توانید آنها را در کیف یا کیف خود نگه دارید.

دیابت 

احتمالاً به کیسه های یخ برای انسولین خود نیازی ندارید، مگر اینکه در دمای فوق العاده گرم تابستان با خودرویی رانندگی کنید که فاقد تهویه مطبوع است، یا در یک سافاری در آفریقا هستید. اگر نگران گذاشتن آن در ماشین در مرکز خرید هستید، آن را با خود ببرید! من شک دارم که شما آنقدر داشته باشید که در کیف، جیب یا کیف شما جا نشود.

 

کاهش قند خون با ورزش امکان پذیر است، پس امتحان کنید و ببینید چه کاری برای شما انجام می دهد. حتماً بلافاصله پس از ورزش خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که قند خون شما به حد قابل تحملی کاهش یافته است، در غیر این صورت باید انسولین خود را مصرف کنید.

 

DefeatDiabetes.org به افرادی که از نظر مالی با مشکل مواجه هستند کمک می کند تا مواد لازم را دریافت کنند که به آنها کمک می کند دیابت خود را کنترل کنند. شما می توانید تا 35٪ وجه نقد را از طریق فروشگاه آنها پس بگیرید، و آنها برنامه های اضافی دارند تا در صورت درخواست کمک از طریق وب سایت آنها، تخفیف های عمیق تری به شما بدهند.

 

اگر دیابت دارید یک کلمه از همه مهمتر است و آن کلمه سبک زندگی است. اگر بتوانید سبک زندگی سالمی داشته باشید، می توانید زندگی بسیار عادی با دیابت داشته باشید و در نهایت از عوارض نامطلوب آن جلوگیری کنید. از نکات این مقاله برای کمک به تغییر سبک زندگی و مدیریت بهتر بیماری خود استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.