چگونه فرش های خود را بشوییم؟

۱۱ بازديد
https://kouroshghali.com/ 
شستشوی فرش گاهی اوقات یک فرآیند ضروری است. این کار آسانی نیست که خودتان انجام دهید، بنابراین بهتر است از یک سرویس حرفه ای کمک بگیرید. چه سوالاتی باید بپرسید؟ در این مقاله نکات ارزشمندی را برای انتخاب یک سرویس خوب برای نظافت فرش به اشتراک می گذاریم.
 
از یک دوست معرفی کنید. با دوستان و اعضای خانواده خود صحبت کنید و از آنها بپرسید که آیا اخیراً فرش های خود را تمیز کرده اند یا خیر. هر اطلاعاتی، چه خوب و چه بد، می تواند مفید باشد. علاوه بر این، می توانید مطمئن باشید که نظر آنها در مورد شرکت قالیشویی واقعی است، و نه یک مکان پولی برای طراحی در تجارت.
 
اگر لکه های مشکل دار واقعی در فرش خود دارید، آنها را به متخصص نظافت خود نشان دهید. تمیز کردن نقطه ای اغلب به مواد شیمیایی و روش های مختلفی نیاز دارد، اما متخصصان آماده مقابله با این نگرانی ها هستند. اگر به طور خاص به آنها اشاره کردید، می توانید مطمئن شوید که خدمات نظافتی شما به گونه ای از آنها مراقبت می کند که ناپدید شوند و پس از خشک شدن فرش برنگردند.
 
از افرادی که به آنها اعتماد دارید بخواهید یک شرکت قالیشویی خوب را معرفی کنند. هر کسی می تواند ادعا کند که می تواند یک کار خوب انجام دهد، اما شما نمی خواهید به کسی در خانه خود اجازه انجام چنین کار ظریفی را بدهید، مگر اینکه بدانید او کار بزرگی انجام خواهد داد. با دوستان و اعضای خانواده صحبت کنید تا دریابید که آیا آنها کسی را در منطقه شما توصیه می کنند یا خیر.
 
این را فرض نکنید زیرا فرش شما اکنون تمیز به نظر می رسد که نیازی به تمیز کردن ندارد. فرش‌های مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر لکه مقاوم باشند، اما ممکن است همچنان کثیفی و گرد و غبار در زیر انباشته شوند که باعث پوسیدگی شود. بسیاری از فرش‌ها می‌توانند به ازای هر فوت مربع از فضای کف، یک پوند خاک را در خود نگه دارند!
 
حتما به شرکت قالیشویی خود نشان دهید که چه نقاطی روی فرش نیاز به درمان خاصی دارد. همه فرش ها و لکه ها به درمان های یکسانی پاسخ نمی دهند. هر گونه لکه‌های غذا و نوشیدنی، لکه‌های حیوانات خانگی و مواردی از این دست که به سختی تمیز می‌شوند، به کاربردهای ویژه‌ای نیاز دارند تا به طور مؤثر از شر آنها خلاص شوند.
 
به یاد داشته باشید که مواد شوینده شیمیایی فرش می توانند اعضای خانواده شما را در معرض چیزی قرار دهند که بالقوه مضر است. برچسب‌های محصولات تمیزکننده را بخوانید و محلول‌های "سبز" مانند جوش شیرین، نمک یا شستشوی فرش را در نظر بگیرید.
 
زمانی که وقت ملاقات فرا رسید، اتاق حرفه ای قالیشویی خود را به کار بدهید. از سر راه آنها دوری کنید. اگر بچه ها یا حیوانات خانگی در خانه هستند که روی آنها کار می شود، مطمئن شوید که برای وقت ملاقات کاملاً بیرون از خانه هستند. همچنین مطمئن شوید که پس از آن، در صورت توصیه متخصص، از روی فرش‌های تمیز شده باقی نمی‌مانند.
 
اگر می‌خواهید ظاهر و کیفیت فرش خود را حفظ کنید، باید با لکه‌ها در هنگام بروز آن‌ها مقابله کنید. هر چه بیشتر بنشینند بیرون آوردنشان سخت تر می شود. محلول شستشوی فرش مورد اعتماد را در دسترس داشته باشید تا در معرض خطر باقی ماندن لکه برای تمام عمر فرش نباشید.
 
قبل از استخدام یک شرکت، از آنها بپرسید که چگونه فرش ها را تمیز می کنند. پاسخی که می شنوید این است که پاک کننده ها ابتدا جارو برقی می زنند و سپس به تمیز کردن عمیق ادامه می دهند. این تضمین می کند که فرش در پایان خدمات به بهترین شکل به نظر می رسد.
 
پاک کننده های لکه باید در خانه شما برای نشت مانند شراب قرمز یا سس وجود داشته باشد. این به شما امکان می دهد تا در بین بازدیدهای سرویس از نظافتچی خود به امور رسیدگی کنید. اجازه دهید محلول تقریباً پنج دقیقه روی لکه باقی بماند بدون اینکه آن را بمالید. برای بهترین نتیجه، اسپری باید در جهت عقربه های ساعت انجام شود.
 
تبلیغات دهان به دهان یکی از بهترین راه‌هایی است که شرکت‌های قالیشویی خوب بیشترین کسب و کار را به دست می‌آورند. به همین دلیل است که باید از اطراف بپرسید تا ببینید دوستان، خانواده و همسایگان شما از چه شرکتی برای این سرویس استفاده می کنند. در صورت ارائه جایزه به آنها بگویید چه کسی شما را معرفی کرده است. قالیشویی کوروش https://b2n.ir/j99191  یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه دهند خدمات شست و شوی فرش است که مدت طولانی است که در این حوزه فعالیت می کند.
 
اگر حیوان خانگی یا بچه دارید، قبل از استخدام آنها را به شرکت نظافتی اطلاع دهید. برخی از محصولات برای حیوانات خانگی یا کودکان مضر هستند، در حالی که برخی از بوها یا لکه های حیوانات خانگی باید با پاک کننده های مخصوص درمان شوند. اگر از قبل به آنها اطلاع دهید، بعداً با هیچ غافلگیری مواجه نخواهید شد.
 
هرگز از یک محصول جدید بر روی فرش خود بدون آزمایش آن استفاده نکنید. برخی از مواد شیمیایی می توانند باعث ایجاد لکه بر روی فرش های خاص شوند و برخی دیگر می توانند باعث تخریب مواد شوند. همیشه یک نقطه را در گوشه ای آزمایش کنید و قبل از استفاده از آن برای تمیز کردن لکه، بگذارید چند ساعت بماند تا خطر خراب شدن کامل فرش خود را نداشته باشید.
 
از هر شرکتی که فکر می کنید ممکن است استخدام کنید بپرسید چه چیزی آنها را بهتر از سایر گزینه های موجود برای شما می کند. آنها باید بتوانند پاسخی مطمئن به شما ارائه دهند که توسط یک لیست مرجع قوی پشتیبانی می شود. قبل از استخدام شرکت خاصی که دوست دارید، مراجع آنها را دوباره بررسی کنید.
 
قالیشویی کوروش
از شرکت قالیشویی خود بپرسید که آیا بعد از شامپو کردن فرش شما از ابزار نظافت استفاده می کنند یا خیر. ابزار نظافت تا حدودی مانند چنگک عمل می کند. می تواند فرش های شما را دوباره کرک کند و به آنها اجازه می دهد سریعتر خشک شوند. این به بهینه‌سازی ظاهر فرش‌های تمیز شما کمک می‌کند و به این معنی است که باید زمان کمتری را صرف اجتناب از پا گذاشتن روی فرش خیس کنید.
 
در مورد استخدام یک قالیشویی حرفه ای برای فضای اداری خود فکر کنید. اکثر مردم به طور مرتب از خانه خود یک قالیشویی بازدید می کنند، اما تعداد کمی از افراد به استخدام قالیشویی برای دفتر خود فکر می کنند. دفتری که فرش تمیزی دارد خوش‌آمدتر به نظر می‌رسد و به شما کمک می‌کند آلرژن‌هایی را که ممکن است کارمندان یا مشتریان را آزار می‌دهند از بین ببرید.
 
بدانید به چه نوع قالیشویی نیاز دارید. دو روش شستشوی فرش شما بخار پز و خشکشویی است. اگر یک فرش نیاز به تمیز کردن عمیق برای از بین بردن تجمع عمیق خاک دارد، بخار دادن فرآیند مورد نیاز است. هنگامی که می خواهید سطح را بدون زمان خشک شدن طولانی تمیز کنید، به دنبال خدمات فرش خشکشویی باشید.
 
پس از خواندن این مقاله، نکات و ترفندهای بیشتری برای کمک به شرکت های قالیشویی حرفه ای دارید. همیشه هنگام انتخاب یک کسب و کار توصیه های عالی به اشتراک گذاشته شده در اینجا را در ذهن داشته باشید. می توانید تصمیم بهتری بگیرید و در پول خود صرفه جویی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.