برای زیبا تر شدن منزل خود چه کاری انجام دهیم؟

۱۰ بازديد


 باغ گل رضوان 
آیا به دنبال نوعی الهام برای پروژه بعدی بهبود خانه خود هستید؟ در مورد اطلاعات مربوط به نحوه انجام تعمیرات خانه چطور؟ توصیه‌هایی که در اینجا به اشتراک گذاشته شده است، شروعی عالی با برخی از چیزهایی که در مورد بهبود خانه فکر می‌کردید، به شما می‌دهد.
 
اگر می خواهید بدون تلاش زیاد تغییر بزرگی در خانه خود ایجاد کنید، بروید و چند گالن رنگ بخرید. یک لایه رنگ جدید تنها چیزی است که باعث می شود کل خانه کاملاً جدید به نظر برسد و فقط به کمی زمان و هزینه نیاز دارد. رنگ تازه خانه شما را برای خریداران جذاب تر می کند.
 
اگر کفپوش چوبی سخت و حیوانات خانگی دارید، می‌دانید که تقریباً اجتناب‌ناپذیر است که تصادف ادرار رخ داده باشد یا قبلاً اتفاق افتاده باشد. یک راه حل ساده برای صرفه جویی در کف چوبی شما وجود دارد. لکه روی کفپوش خود را پیدا کنید و یک بطری پراکسید هیدروژن بردارید. کنار لکه بنشینید و به آرامی شروع به ریختن پراکسید روی لکه کنید. مطمئن شوید که احتیاط کنید، زیرا پراکسید بیش از حد می تواند به کف شما آسیب برساند و تأثیر منفی بگذارد. اگر در دوزهای مناسب استفاده شود، پراکسید ظاهر لکه را روشن می کند.
 
در حیاط منزل خود می توانید از طراحی و اجرای فضای سبز استفاده کنیم. باغ گل رضوان مطمئن ترین مجموعه برای انجام این کار است.
 
اگر به فکر کنار گذاشتن فرش برای خانه خود هستید، حتماً فرش را فقط با رنگ های تیره انتخاب کنید. رنگ‌های روشن مانند بژ، سفید یا قهوه‌ای روشن معمولا کثیفی‌ها و لکه‌ها را می‌گیرند و باعث می‌شوند فرش شما ارزان و مستعمل به نظر برسد. رنگ هایی مانند سبز تیره یا قهوه ای تیره را انتخاب کنید تا آنچه را که نباید دیده شود پنهان کنید و عمر فرش شما را طولانی تر کنید.
 
به جای سرمایه گذاری روی تمام مبلمان جدید، ممکن است به تعمیر و روکش مبلمان فعلی خود توسط یک متخصص فکر کنید. بسیاری از اوقات مبلمان قدیمی‌تر با کیفیت‌تر هستند و با تعمیرات و نوسازی مقرون‌به‌صرفه، مبلمان بهتری با پول کمتر نسبت به زمانی که روی مبلمان جدید ارزان‌قیمت سرمایه‌گذاری می‌کنید، خواهید داشت.
 
اگر قصد بازسازی خانه را دارید، مطمئن شوید که راهی برای دفع نخاله های ساختمانی دارید. هر پروژه بزرگ نوسازی منجر به زباله های زیادی می شود و بیشتر آن موادی است که نباید با زباله های شهری مخلوط شوند. از قبل برنامه ریزی کنید و دیگر درگیر آن نخواهید شد.
 
اگر در نزدیکی آشپزخانه، شومینه یا وسایل گازسوز کار می کنید، مطمئن شوید که محل قطع گاز خانه شما قرار دارد. اگر تصادفی رخ دهد و گاز به خانه شما نشت کند، کوچکترین جرقه می تواند آن را ایجاد کند. اگر از قبل می‌دانید خاموشی کجاست، می‌توانید قبل از تبدیل شدن به یک وضعیت اضطراری، سریع‌تر به آن پاسخ دهید.
 
برای افزایش ارزش آشپزخانه خود بدون صرف هزینه زیاد، یک بک اسپلش جدید اضافه کنید. بک اسپلش ها بسیار مورد علاقه خریداران هستند و می توانند آشپزخانه شما را یکپارچه تر جلوه دهند. برای صرفه جویی در هزینه، از موادی مانند کاشی قلع یا فولاد ضد زنگ به جای کاشی و سرامیک گران قیمت استفاده کنید. حتماً چیزی را انتخاب کنید که طرح رنگ آشپزخانه شما را تحسین کند.
 
هنگام رنگ آمیزی فضای داخلی خانه، مهم است که هر بار فقط یک اتاق را انجام دهید. شما نمی خواهید دود رنگ در هر اتاق خانه خود داشته باشید. همچنین، رنگ آمیزی هر اتاق به طور همزمان می تواند باعث ایجاد احساس غرق در شما شود. وقت خود را صرف کنید تا بفهمید که می خواهید هر اتاق چگونه به نظر برسد.
 
در حالی که بسیاری از خانه ها دارای آشکارسازهای دود هستند، کارشناسان ایمنی آتش نشانی اغلب نصب آشکارسازهای گرما و مونوکسید کربن را نیز توصیه می کنند. با انجام تمام اقدامات احتیاطی ممکن، ممکن است با انجام اقداماتی برای شناسایی هر گونه علائم احتمالی مشکل در اسرع وقت، جان خانواده یا حتی جان خود را نجات دهید.
 
اگر سرویس خواب شما قدیمی به نظر می رسد و می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، سرویس خواب جدید خود را بسازید. در حالی که این کار دشوار است، می توانید مبلمان زیبایی را که مستقیماً مطابق با سلیقه شخصی خود طراحی شده است ایجاد کنید.
 
اگر سیگاری هستید، قبل از عرضه خانه به بازار، اسپری ازن بخرید و دیوارهای خود را رنگ کنید. همچنین تمام سیگار کشیدن را به بیرون از خانه منتقل کنید. بوی دود می تواند به سرعت خریدار بالقوه را از بین ببرد. برخی افراد نسبت به آنها بسیار حساس هستند و خلاص شدن از شر آنها نیز دشوار است و فروش خانه شما را سخت می کند.
 
برای گذران زندگی با اجرای یک کنسرت بهبود خانه، باید نرخ های مناسب برای شارژ را بدانید. این شامل این می شود که بتوانید گزارش مفصلی از هزینه هایی که متحمل می شوند به مشتری ارائه دهید. این نرخ‌ها شامل مواد و نیروی کار می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که هزینه زیادی از آنها دریافت نکنید وگرنه کار را دریافت نمی‌کنید.
 

 باغ گل رضوان
ممکن است این نکته منطقی به نظر برسد، اما از اینکه چند نفر قبل از اقدام به تعمیر لوله کشی، منبع اصلی آب را قطع نمی کنند، شگفت زده خواهید شد. ممکن است آب را به یک پریز مستقیم، مانند سینک یا توالت، قطع کنید، اما تا زمانی که منبع اصلی هنوز آنلاین است، ممکن است در خانه خود غرق شوید.
 
برای دستیابی به یکنواخت ترین ظاهر در هنگام نصب کاشی های وینیل، آنها را از نقطه وسط اتاق شروع کنید. برای انجام این کار، اتاق را در عریض ترین نقاط آن اندازه گیری کنید و نیمه راه هر خط را مشخص کنید. با استفاده از یک خط گچی برای علامت گذاری نقاط متقاطع، می توانید کاشی خود را از نقطه اتصال عمود بر هم شروع کنید و به سمت بیرون به سمت لبه های اتاق پخش کنید.
 
برای جایگزینی سقف موجود، سقفی با رنگ روشن‌تر در نظر بگیرید. هرچه زونا روی پشت بام تیره‌تر باشد، گرمای بیشتری را از خورشید جذب می‌کند. این بدان معنی است که خانه شما گرم می شود و باید در تابستان پول بیشتری برای خنک کردن آن خرج کنید. زمانی که استفاده از کولر گازی شما کاهش یابد، قبض برق شما کمتر خواهد شد.
 
گاهی اوقات، شما فقط الهام نمی گیرید. از نکات به اشتراک گذاشته شده در اینجا برای شروع استفاده کنید و خلاقیت خود را به ترکیب اضافه کنید. یک اشتباه جدی ممکن است باعث شود شما برای مدتی در هتل زندگی کنید. دستورالعمل های ذکر شده در بالا را دنبال کنید و مطمئناً یک پروژه بهبود خانه موفق خواهید داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.