چگونه زیبایی صورت خود را حفظ کنیم؟

۸ بازديد

ژل و بوتاکس

 

چند توصیه قدیمی در مورد بهترین ظاهر خود را بخوانید. برای دریافت مشاوره، اطلاعات و موارد دیگر ادامه دهید تا به شما کمک کند وقتی از خانه بیرون می روید بهترین ظاهر را داشته باشید.

 

زیبایی برای افراد مختلف چیزهای متفاوتی است. زیبایی را در خیلی چیزها می توان یافت. شاید فکر می کنید درختانی که در خیابان شما قرار دارند، یا شخص مهم زندگی شما دارای زیبایی هستند. وقتی زیبایی را تحسین می کنید، متوجه خواهید شد که خودتان زیباتر هستید.

 

لب های خود را به آرامی با یک مسواک نرم مسواک بزنید. این به شما کمک می کند سلول های مرده پوست را از روی لب های خود پاک کرده و آنها را نرم کنید. سپس باید از وازلین یا نوع دیگری از بالم لب استفاده کنید تا لب های خود را مرطوب کرده و نرم نگه دارید. می توانید این کار را هر روز یا یک روز در میان انجام دهید.

 

به جای هزینه گزافی برای مرطوب کننده صورت، از روغن نارگیل استفاده کنید. روغن نارگیل بکر به سرعت پوست را مرطوب می کند و به صاف شدن چین و چروک ها و خطوط روی صورت کمک می کند. همچنین، از آنجایی که حاوی مواد ضد باکتری است، برای درمان برخی از مشکلات پوستی مانند آکنه، پسوریازیس و اگزما مفید است.

 

پاشیدن آب سرد روی صورت می تواند به کاهش فراوانی و شیوع جوش کمک کند. این به این دلیل است که اندازه منافذ شما را کوچک می‌کند و احتمال مسدود شدن آنها را کمتر می‌کند و گرفتگی معمولاً منجر به ظاهر شدن جوش می‌شود. بنابراین برای اینکه خود را بدون جوش نگه دارید، آب سرد بپاشید!

 

اگر شما یک مرد طاسی هستید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که محصولات رشد مجدد مو را امتحان کنید. بسیاری از خانم ها طاسی را غیرجذاب می دانند و اگر امکان رشد مجدد موهای خود را دارید، ارزش تلاش را دارد. بسیاری از این محصولات گران قیمت نیستند، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارند.

 

ویتامین E یک داروی طبیعی مفید است که باید در دسترس باشد. شما می توانید از آن برای همه چیز استفاده کنید. ویتامین E کمک می کند پوست شما صاف و نرم به نظر برسد. مقدار کمی ویتامین E را روی ناخن‌هایتان بمالید تا کوتیکول‌های خشک و زبر را کاهش دهید.

 

صورت خود را نچینید یا فشار ندهید. یک قانون ساده زیبایی این است که دستان خود را از صورت خود دور نگه دارید، مگر برای تمیز کردن یا مرطوب کردن. وقتی به صورت خود ضربه می زنید، در معرض خطر ایجاد زخم هستید. همچنین می توانید هنگام دست زدن به صورت خود روغن و کثیفی را به آن منتقل کنید.

 

یک نکته مفید برای زیبایی این است که کمی لاک پاک کن به لاک ناخن خود اضافه کنید. این به نازک شدن لاک ناخن و ماندگاری آن کمک می کند. همچنین زمانی که لاک ناخن شما کمی پیرتر شده و کمی ضخیم تر شده است، از آن استفاده کنید.

 

اگر لاک رنگ مورد علاقه تان خالی می شود و کمی چسبناک می شود، چند قطره پاک کننده ناخن به آن اضافه کنید تا جان تازه ای به آن ببخشید! لازم نیست نیم بطری خالی لاک ناخن را دور بیندازید، فقط مقدار کمی پاک کننده معمولی را با هم مخلوط کنید، خوب تکان دهید تا لاک قدیمی شما دوباره مانند نو عمل کند.

 

برای کمک به ماندگاری بیشتر براقیت لب، ابتدا خط لب بزنید. قبل از زدن براق کننده، تمام لب خود را با آستر پر کنید. با استفاده از آستر، براق چیزی برای چسباندن خواهد داشت که به ماندگاری آن در تمام طول روز کمک می کند. برای بهترین اثر، از آستری نزدیک به رنگ طبیعی لب خود استفاده کنید.

 

اگر می خواهید به زیبایی واقعی برسید سیگار نکشید. سیگار کشیدن منجر به چین و چروک و پیری پوست می شود. همچنین می تواند باعث زردی دندان ها و زردی پوست شود. ترک سیگار، یا در وهله اول شروع نکردن، می تواند به شما کمک کند که ظاهری شاداب و جوان داشته باشید. قبل از روشن شدن این موضوع را در نظر بگیرید.

 

اگر پوست شما به نظر می رسد که می تواند از بیداری استفاده کند، این ایده را امتحان کنید. از یک دستمال گرم و مرطوب استفاده کنید (چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید، یا ساده هم خوب است) و به آرامی آن را به مدت یک دقیقه روی صورت خود فشار دهید. با پاشیدن آب بسیار سرد به پایان برسانید. گرما گردش خون صورت شما را بهبود می بخشد و منافذ شما را باز می کند، در حالی که آب سرد پوست شما را سفت می کند و به طور کلی شما را بیدار می کند.

 استفاده از ژل و بوتاکس می تواند تا مقدار بسیاری زیبایی صورت را حفظ کند. بهتر است از پزشک خود مشاورت بگیرید و در صورت صلاحدید پزشک این کار را انجام دهید.

برای افزایش محافظت در برابر آفتاب برای محصولات روزمره خود، به دنبال کرم پودر و مرطوب کننده با SPF 15 یا بالاتر باشید. آسیب های ناشی از نور خورشید باعث ایجاد خطوط ریز، چین و چروک و حتی سرطان پوست می شود، بنابراین دوز اضافی محافظت از محصولاتی که استفاده می کنید می تواند به جوان تر ماندن پوست صورت شما کمک کند.

 

اگر به طور طبیعی پوست رنگ پریده ای دارید، داشتن درخشش سالم می تواند مشکل ساز باشد. برای داشتن درخشندگی عالی پوست نیازی به آرایش زیاد نیست. برای طبیعی‌ترین نتایج، از یک محصول درخشان در اطراف خط مو، چانه، نواحی سیب گونه‌ها و پل بینی استفاده کنید.

 

شما می توانید دلارهای زیادی را صرف شامپوهای مخصوص شوره سر حاوی اسید سالیسیلیک برای شوره سر و/یا پوسته پوسته شدن پوست سر خود کنید. اما آیا می دانستید که اسید سالیسیلیک در واقع آسپرین است؟ بنابراین می توانید شامپوهای گران قیمت را کنار بگذارید. فقط یک یا دو عدد آسپرین معمولی بدون روکش بردارید، آن را پودر کنید و با شامپوی خود مخلوط کنید. بگذارید یک دقیقه روی پوست سرتان بماند و متوجه خواهید شد که همان نتیجه درمان‌های گران‌تر را دارد.

 ژل و بوتاکس

اگر شوره سر شما پوسته پوسته شده است، آسپرین را امتحان کنید! یک آسپرین را خرد کنید، آن را به خوبی با شامپوی معمولی خود ترکیب کنید و طبق معمول از آن برای درمان ارزان‌تر و مؤثرتر از درمان‌های گران‌قیمت شوره سر استفاده کنید! خواص مفید موجود در ترکیبات ضد درد در واقع برای آرام کردن پوست سر خشک شما عمل می کند و در نهایت به شما کمک می کند تا شوره های مزاحم و غیر جذاب را از بین ببرید!

 

در مواقع اضطراری لوسیون را در دسترس داشته باشید. هیچ‌کس از قبل نمی‌داند که چه زمانی ظاهرش نیاز به لمس سریع دارد. می توانید از لوسیون برای درمان خشکی پوست و حتی موهای صاف استفاده کنید. سعی کنید موها را با مقداری لوسیون صاف کنید.

 

تا زمانی که کمی دانش داشته باشید، بدون در نظر گرفتن سن می توانید زیبا به نظر برسید. نکاتی که در اینجا یافت می شود باید شروعی عالی برای درک زیبایی در هر سنی به شما بدهد. خجالتی نباش، بگذار زیبایی تو دیده شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.