چگونه یک قالیشویی مناسب پیدا کنیم؟

۷ بازديد


قالیشویی کوروش 

زمان و ترافیک هر دو تاثیر خود را بر فرش شما می‌گذارند. با استخدام یک سرویس قالیشویی حرفه ای که می تواند آنها را دوباره جدید جلوه دهد همه اینها را خنثی کنید. مقاله زیر حاوی توصیه های تخصصی در مورد مواردی است که هنگام استخدام باید به دنبال آن باشید و در طول فرآیند چه انتظاراتی باید داشت. وقتی چشمانتان تمام شد، باور نخواهید کرد!

 

همیشه قبل از انتخاب یک شرکت قالیشویی، چندین شرکت قالیشویی را با هم مقایسه کنید. تحقیق درست انجام دهید و نظرات را بخوانید. به شما پیشنهاد می کنیم که از خدمات قالیشویی کوروش https://kouroshghali.com/ استفاده کنید زیرا، این قالیشویی معتبر با استفاده از مواد شوینده مناسب و با کیفیت سعی می کند تا به بهترین روز فرش ها را بشوید.

در نظر داشته باشید که فرش های خود را با روش جدید بدون آب تمیز کنید. آب می‌تواند باعث شود لکه‌ها و کثیفی‌ها فقط به عمق فرش و حتی در لایه زیرین فرو بروند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها روش تمیز کردن خود را تغییر می دهند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام شرکت را انتخاب کنید، به این سرویس نگاه کنید.

 

برای جلوگیری از بازگشت بوی بد فرش خود را پس از تمیز کردن آن مرطوب نگه ندارید. می توانید از یک سشوار یا پنکه برای خشک کردن سریع ناحیه ای که به تازگی تمیز کرده اید استفاده کنید، یا اگر هوا به اندازه کافی گرم است، پنجره ها را باز کنید. قبل از بستن پنجره ها یا خاموش کردن فن ها از خشک شدن کامل فرش اطمینان حاصل کنید.

 

اگر یک شرکت قالیشویی قیمتی را صرفاً بر اساس تعداد اتاق‌های خانه‌تان به شما اعلام می‌کند، توجه داشته باشید که ممکن است به طور کامل بالا و پایین نباشند. اندازه خانه ها بسیار متفاوت است. اتاق نشیمن شما می تواند به طور قابل ملاحظه ای کوچکتر (یا بزرگتر) از اتاق شخص دیگری باشد. بنابراین اکثر شرکت های معتبر بر اساس متراژ شما به شما قیمت می دهند.

 

شما باید فرش خود را هر 12 تا 18 ماه یکبار تمیز کنید. حتی اگر کثیف به نظر نمی رسد، ممکن است مقداری کثیفی در عمق وجود داشته باشد که ظاهر نشده باشد. تمیز کردن منظم فرش‌ها تنها راهی است که به شما اطمینان می‌دهد که برای مدت طولانی‌تری زیبا به نظر می‌رسند.

 

اگر لکه های فرش سختی دارید، ممکن است لازم باشد به فکر گرفتن یک متخصص باشید. متخصصان می توانند لکه های ناشی از شراب، موم و حتی خون را که شما قادر به پاک کردن آنها نیستید، از بین ببرند. اکثر اوقات می توانند این کار را بدون ایجاد آسیب انجام دهند که در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

 

تا جایی که می توانید فرش های خود را جاروبرقی بکشید. این کار از مکیده شدن مقدار زیادی کثیفی و گرد و غبار به فرش شما در صورت خیس شدن جلوگیری می کند. ریختن آب روی فرش شما مشکلی ندارد، تا زمانی که روی آن کثیفی وجود نداشته باشد تا با آن خیس شود.

 

یک برآورد کتبی دریافت کنید. قبل از استخدام یک شرکت قالیشویی حتماً همه چیز را به صورت مکتوب دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام کارهایی که قرار است انجام دهند را به صورت تفکیکی دریافت کرده اید و قبل از پرداخت به آنها بررسی کنید که کار به طور رضایت بخشی انجام شده است. همچنین، هیچ پولی از قبل پرداخت نکنید - یک شرکت قالیشویی حرفه ای از شما این کار را نمی خواهد.

 

از شرکت قالیشویی خود بپرسید که آیا بعد از شامپو کردن فرش شما از ابزار نظافت استفاده می کنند یا خیر. ابزار نظافت تا حدودی مانند چنگک عمل می کند. می تواند فرش های شما را دوباره کرک کند و به آنها اجازه می دهد سریعتر خشک شوند. این به بهینه‌سازی ظاهر فرش‌های تمیز شما کمک می‌کند و به این معنی است که باید زمان کمتری را صرف اجتناب از پا گذاشتن روی فرش خیس کنید.

 

اگر کودک کوچکی دارید که در اطراف می خزد یا روی زمین بازی می کند، بیشتر اوقات یک قالیشویی حرفه ای به همراه داشته باشید. قالیشویی حرفه ای مواد حساسیت زا، گرد و غبار و سایر موارد خطرناک را از فرش شما پاک می کند و آن را برای کودکان شما ایمن تر می کند. اگرچه ممکن است کثیفی وجود نداشته باشد که بتوانید روی فرش‌ها ببینید، اما این چیزها در اعماق الیاف باقی می‌مانند و اگر مرتباً آن‌ها را پاک نکنید، می‌توانند خانواده‌تان را بیمار کنند.

 

می توانید به راحتی با مقداری آب گازدار یا مقداری کرم موبر از شر لکه های کوچک چربی خلاص شوید. مقداری کرم موبر یا آب گازدار روی لکه بمالید و قبل از اینکه به سمت مرکز حرکت کنید، لبه های لکه را به آرامی پاک کنید. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید و فرش را با شامپو بشویید تا کرم موبر از بین برود.

 

اکثر شرکت‌های قالیشویی از مواد شیمیایی برای تمیز کردن فرش‌های شما استفاده می‌کنند، بنابراین اگر از محیط‌زیست آگاه هستید، بچه‌ها یا حیوانات خانگی دارید یا آلرژی دارید، باید از آنها بپرسید که از چه مواد شیمیایی استفاده می‌کنند. این اطمینان می دهد که همه افراد خانه شما ایمن هستند یا می توانید به محافظت از محیط زیست کمک کنید.

 قالیشویی کوروش

یکی از جالب ترین سوالاتی که می توان از یک شرکت پرسید این است که "چرا باید شرکت شما را استخدام کنم نه XYZ؟" اغلب می توانید صدای چرخیدن آنها را روی صندلی خود بشنوید. یک شرکت خوب یک پاسخ عالی برای شما آماده خواهد کرد، زیرا آنها از قبل می دانند که چه چیزی شرکتشان را بهتر از بقیه می کند.

 

سعی کنید ظرف 48 ساعت پس از آسیب آب، یک قالیشویی استخدام کنید. انتظار بیشتر ممکن است فرش های شما را جبران ناپذیر کند. قرار گرفتن درست روی فرش های غرق در آب می تواند به نجات آنها کمک کند.

 

برای از بین بردن بوی بد فرش از جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین را روی فرش خود بپاشید و اجازه دهید حدود یک ساعت قبل از جاروبرقی بنشیند و بو و رطوبت را جذب کند. جوش شیرین برای هر نوع کفپوشی غیر سمی و بی خطر است. برای بوی نامطبوع، روغن اسطوخودوس را روی جوش شیرین خود قبل از پاشیدن روی زمین بمالید.

 

رضایت مشتری برای هر شرکت قالیشویی معتبر ضروری است! از اطلاعات این مقاله برای پیدا کردن بهترین متخصصان برای تمیز کردن فرش خانه خود استفاده کنید و نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد. هیچ‌کس فرش‌ها را آن‌طور که یک حرفه‌ای می‌تواند تمیز نمی‌کند و چه کسی زمان انجام آن را دارد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.